برگزاری همایش وصال شیرین در شهرستان فنوج

همایش وصال شیرین در شهرستان فنوج با حضور مدیران و مسئولین برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۵۷۵۸
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۹

به گزارش خبرنگار بسیج از فنوج، به مناسبت گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) همایش وصال شیرین به همت اداره ورزش و جوانان وبا محوریت ازدواج آسان در شهرستان فنوج برگزار شد.

حجت الاسلام عبدالواحد سپاهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فنوج در این مراسم بیان کرد: ساده بودن ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) باید الگویی برای ازدواج در جامعه ما باشد.خانواده ها باید در این زمینه سخت گیری كمتری داشته باشند چون که آسان گیری در امر ازدواج باعث كاهش معضل اجتماعی در جامعه می شود.

حجت الاسلام سپاهی در ادامه افزود: جوانان در هنگام ازدواج به خصوصیات اخلاقی و معنوی شریك آینده زندگی خود توجه كنند و از تجمل گرایی بپرهیزند، مهمترین نیاز امروز جوانان ما این است که من بودن را کنار بگذارند و به سراغ ما شدن بروند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فنوج در پایان با اشاره در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد:انتظار این است که مردم در تداوم مسیر سیدالشهدای خدمت با شرکت در انتخابات و انتخاب یک رئیس جمهور بصیر، فاضل، انقلابی، مردمی و پر کار کاری کنند که اعتماد، حل مشکلات مردم، تحقق جهش تولید با مشارکت مردم، تحول مدیریتی، تقویت هنجار فرهنگی و مبارزه با مظاهر فساد و تباهی شکل گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار