خبرهای داغ:
در راستای تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور شهید رئیسی به قزوین؛

تصفیه خانه مرکزی شهرک صنعتی خرمدشت به بهره برداری رسید

تصفیه خانه مرکزی شهرک صنعتی خرمدشت به بهره برداری رسید
صفاری گفت: یکی از اشکالات شهرک صنعتی خرمدشت، نداشتن تصفیه خانه بود که از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان قزوین احداث این تصفیه خانه می باشد.
کد خبر: ۹۶۰۵۸۰۹
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۳

قزوین_ به گزارش بسیج، تصفیه خانه مرکزی شهرک صنعتی خرمدشت با حضور وزیر صمت و معاون وزیر صمت، استاندار قزوین، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار تاکستان، بخشدار خرمدشت، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان و مدیر عامل شهرک‌ صنعتی خرمدشت تاکستان به بهره‌برداری رسید. 

رضا صفاری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان در این مراسم گفت: شهرک صنعتی خرمدشت یکی از بزرگترین شهرک های صنعتی استان می باشد که سال ۱۳۸۲ احداث آن شروع شد که ۲ هزار هکتار مساحت دارد و هزار هکتار ساخته شده است.

وی افزود: یکی از اشکالات این شهرک صنعتی نداشتن تصفیه خانه بود که از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان قزوین احداث این تصفیه خانه می باشد. 

صفاری عنوان کرد: سرمایه‌گذاری احداث مرحله نخست این تصفیه خانه ۵۰ میلیارد تومان می باشد و در طول ۲ سال ساخته شده است.

وی ظرفیت ورودی پساب به این تصفیه‌خانه را یک‌هزار متر مکعب در روز عنوان کرد و افزود: در مراحل بعدی تا ۱۰ هزار متر مکعب گسترش خواهد یافت.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان قزوین خاطرنشان کرد: پساب هایی که به این تصفیه خانه هدایت می‌شوند در بازچرخانی دوباره به مصارف شرکت های صنعتی و استفاده در فضای سبز برمی گردد.

 وی در پایان با اشاره به اینکه این تصفیه‌خانه قابلیت توسعه در مدول‌های دیگری دارد، تصریح کرد: با حجم پساب ورودی به این تصفیه‌خانه در حال حاضر به‌کارگیری فاز نخست این تصفیه‌خانه برای تصفیه پساب صنعتی شهرک خرمدشت کفایت می‌کند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار