یکی از ویژگی های فرد شایسته اخلاق است

امام جمعه شهرستان سرخه گفت: از دیگر ویژگی های فرد شایسته اخلاق آنان است، به طوری که اخلاقشان باعث می شود تا به نحو احسن از افراد خبره استفاده کنند.
کد خبر: ۹۶۰۶۴۰۷
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در آستانه انتخابات پیش رو و اهمیت حضور حداکثری مردم در تاریخ هشتم تیر در این صحنه ملی در جهت تعیین سرنوشت کشور، نشست روشنگری انتخابات به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان سرخه برگزار شد.

این نشست روشنگری با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مهدی اشرف امام جمعه سرخه با حضور مدیران واحدهای آموزشی در اداره آموزش و پرورش شهرستان سرخه برگزار شد.

اشرف با اشاره به مصداق فرد مناسب از دید قرآن اظهار کرد: در داستان حضرت موسی و شعیب، از حضرت موسی با عنوان "قَویُّ اَمِین" یاد شده به معنی کسی که  دیندار و با تقواست و در پیگیری و به سرانجام رساندن کارها روحیه خستگی ناپذیر و با صلابت دارد.

او افزود: از دیگر ویژگی های فرد شایسته اخلاق آنان است، به طوری که اخلاقشان باعث می شود تا به نحو احسن از افراد خبره استفاده کنند.

امام جمعه شهرستان سرخه با اشاره به اصل مشارکت در انتخابات بیان داشت: در اسلام خدا می فرمایید: ... وَشَاوِرْهُمْ فِي الْأَمْرِ فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ ...، به سراغ مردم برو و با مردم همفکری کن، هر زمان به تصمیم رسیدی با عزم و اراده کامل دست به کار شو.

اشرف تصریح کرد: در اهمیت انتخابات همین بس که در کشورهای دیگر اگر رئیس جمهور از دنیا برود راهکارها برای ادامه حاکمیت متفاوت است که در برخی از آن ها بلافاصله فردی منصوب می شود اما در جمهوری اسلامی ایران بعد از چنین اتفاقی ظرف نهایت ۵۰ روز باید به آراء مردم مراجعه شود، که این نشان دهنده اهمیت رای و نظر مردم است. همه ی ما در انتخاب فرد اصلح و شایسته مسئول هستیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار