خبرهای داغ:

مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه‌ساز ایران قوی است

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سرخه گفت: مردم پشتوانه و سرمایه‌های عظیم نظام هستند و دشمنان همواره درصدد این بوده‌اند بین مردم و نظام اسلامی فاصله بیندازند که باید در مقابل آن‌ها هوشیار بود.
کد خبر: ۹۶۰۶۸۹۰
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰

در آستانه انتخابات هشتم تیرماه و باتوجه به اهمیت مشارکت حداکثری عموم مردم در پای صندوق های رای در تعیین سرنوشت ایران اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین رجبعلی فرزین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرخه اظهار کرد: حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن از مهمترین وظایف و رسالت‌های پاسداران است و سپاه علاوه بر اینکه همواره در برابر دشمنان و توطئه‌های آنها بایستد، در کمک به سایر دستگاه‌ها و نهادهای دولتی در موضوعات مختلف باید کارآمدی نظام اسلامی را در همه بخش‌ها به نمایش بگذارد.

او با بیان اینکه یکی از مقوله‌های مهم پاسداری از انقلاب اسلامی در شرایط امروز پای کار آوردن مردم در صحنه های مختلف است، افزود: مردم پشتوانه و سرمایه‌های عظیم نظام هستند و دشمنان همواره درصدد این بوده‌اند بین مردم و نظام اسلامی فاصله بیندازند که باید در مقابل آن‌ها هوشیار بود.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه تصریح کرد: ملت ایران با حضور در میدان های مختلف همواره اراده و عزم ملی خود را برای پشتیبانی از نظام اسلامی نشان داده‌اند و انتخابات یکی از این عرصه‌هاست و لذا باید با گفتمان سازی، اقناع سازی و جهاد تبیین این مهم انجام شود.

فرزین با اشاره به اینکه به برکت هدایت های مقام معظم رهبری حفظه الله در طول ۴ دهه گذشته تهدیدات و توطئه‌های دشمنان به فرصت‌های بزرگ تبدیل شده و باید قدردان نعمت ولایت فقیه باشیم، خاطرنشان کرد: امروز تحقق مشارکت در انتخابات مهمترین دغدغه رهبر معظم انقلاب است. قطعا خداوند نصرت کننده و یاری دهنده است و در این فرصت باقی مانده با همه ظرفیت و توان نباید از هیچ تلاشی فروگذار کنیم.

او اذعان کرد: باتوجه به اینکه دغدغه همه علاقمندان به انقلاب اسلامی دعوت آحاد مردم به حماسه حضور و مشارکت است، باید در این راستا از ابتکار، خلاقیت و همه ظرفیت‌ها استفاده و مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه‌ساز ایران قوی است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه با بیان اینکه سپاه پاسداران به هیچ وجه وارد مصادیق انتخاباتی نمی‌شود ولی معیارهای رئیس جمهور اصلح را از دیدگاه مقام معظم رهبری برای مردم تبیین خواهد کرد، گفت: ولایت پذیر بودن، استکبار ستیزی، خستگی ناپذیر، مردمی، از دشمن نترسیدن، میدانی بودن و حضور در بین اقشار مختلف مردم از ویژگی های برجسته رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی بود و باید این ویژگی‌ها در دولت آینده نیز استمرار داشته باشد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار