مجمع سرگروهای تربیتی صالحین سرخه برگزار شد

عضو شورا پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه از برپایی مجمع سرگروهای تربیتی صالحین و سرگروهای عرصه های نقش آفرین ویژه انتخابات در پایگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۸۰۷۳
|
۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه ولایت و امامت و در آستانه انتخابات سرنوشت ساز هشتم تیرماه نشست روشنگری به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه برگزار شد.

طاهره فیض عضو شورای این پایگاه مقاومت در حاشیه این نشست در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مجمع سرگروهای تربیتی صالحین و سرگروهای عرصه های نقش آفرین با حضور فاطمه پیوندی مربی پایگاه و هادی سیاسی بسیج در تاریخ در پایگاه با محوریت جهاد تبیین برگزار شد.

او افزود: گفتمان انتخاباتی، شاخصه های شهید جمهور، انتخابات از منظر مقام معظم رهبری، انتخاب اصلح، حضور حداکثری و همچنین پاسخ به شبهات انتخاباتی از دیگر محورهای این نشست بوده است.

عضو شورا پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) ادامه داد: همچنین تیم گشت سفیران مهر در طی هفته در محله و خیابان شهر حضور یافته و در این دوره نسبت به هشت مورد تذکر لسانی اقدام شد.                                  

گفتنی است ذبح چند راس گوسفند ویژه روزعید قربان با کمک اهالی و خیرین روستا انجام و بین نیازمندان و سالمندان‌ به همت پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستای لاسجرد توزیع شد.

همچنین حلقه ریحانه بهشت با موضوع آموزش آیات قرآن با بازگویی رفتار امام علی (ع) ویژه کودکان در این پایگاه مقاومت برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار