از برپایی جشن عید غدیر تا ایستگاه صلواتی در سرخه

امام جماعت مسجد جمعه سرخه از برپایی ایستکاه صلواتی همراه با جشن عید غدیر با حضور بسیجیان در محله اسلامی آل یاسین (ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۹۱۶۹
|
۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه ولایت و امامت، ایستگاه صلواتی در محوطه بیرونی مسجد جمعه در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه به همت مسجد و پایگاه های مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) برادران و حضرت معصومه (س) خواهران در محوطه بیرونی مسجد برپا شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین عربی امام جماعت مسجد جمعه در این محله در حاشیه برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ایستگاه صلواتی با هدف بزرگداشت دهه ولایت و امامت و تببین اهمیت غدیر برای نوجوانان و جوانان در محله برپا و با استقبال خوبی همراه بود.

او با اشاره به برگزاری حلقه نوجوانان شهید محمد حسن دولتی به صورت هفتگی در پایگاه افزود: فعالیت ورزشی فوتبال دستی، فوتبال و گل کوچیک حلقه نوجوانان شهید محمد حسن دولتی از حاشیه های این حلقه تربیتی بوده است.

امام جماعت مسجد جمعه اضافه کرد: مراسم قرائت زیارت آل یاسین با نوای یکی از بسیجیان پایگاه به صورت هفتگی در مسجد برگزار می شود.

گفتنی است ایستگاه صلواتی به همین مناسبت به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) انجام و توزیع شربت توسط نوجوانان انجام شد.

همچنین مراسم جشن عید ولایت در حسینیه روستاهای لاسجرد و افتر در سرخه با حضور عموم اهالی روستا برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار