خبرهای داغ:

ایستگاه نقاشی غدیری در سرخه برگزار شد

همزمان با عید غدیرخم، ایستگاه نقاشی کودکان همراه با ایستگاه صلواتی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۹۸۴۳
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با عید غدیر و در راستای بزرگداشت ولایت حضرت امیرالمومنین (ع) و معرفی منش و شخصیت امام به نسل امروز، ایستگاه نقاشی به همراه ایستگاه صلواتی با حضور عموم مردم در فضای بیرونی پایگاه برگزار شد.

طاهره فیض از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این ایستگاه نقاشی به مناسبت عید غدیرخم و با هدف آشنایی کودکان با امیرالمومنین حضرت علی (ع) برگزار شد.

او افزود: کودکان از سنین کودکی یاد و نام حضرت علی (ع) را بر زبان می آورند و امروز با رنگ آمیزی و اهدای جایزه و بادکنک به کودکان بار دیگر به آن ها یادآوری کردیم امام و مولای ما حضرت علی (ع) است.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) ادامه داد: در کنار ایستگاه نقاشی، ایستگاه صلواتی نیز برپا و نوجوانان و جوانان ضمن تجدید بیعت با ولایت با مقام معظم رهبری (مدظله) پیمان بستند و دلنوشته های خود را با ولایت روی کاغذ نقش بستند.

فیض در پایان گفت: در این ایستگاه یاد نام حضرت علی (ع) طنین انداز شد و با استقبال خوب مردم همراه بود.

او با اشاره به اطعام علوی در راستای پیروی از سیره و منش حضرت علی (ع) گفت: همزمان با فرارسیدن عید غدیر ایستگاه صلواتی و اطعام غدیر در خیابان مجاور پایگاه به همت گروه های جهادی سیدهاجر بیگم سیادت با توزیع آبگوشت بین عموم مردم برگزار شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) تصریح کرد: عید سعید غدی خم یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان  و یکی از سنت های حسنه در این روز اطعام مومنان و نیازمندان است. این کار با الگوبرداری از امیرالمومنین (ع) در جهت اطعام به فقرا انجام شد.

گفتنی استبه مناسبت عید غدیر بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) با یکی از سارات بسیجی دیدار کردند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار