خبرهای داغ:

دورهمی ویژه دختران در سرخه برگزار شد

به مناسبت فرارسیدن دهه امامت و ولایت جشن ویژه نوجوانان با عنوان طرح «دختر آگاه» با محوریت امیدآفرینی در پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۰۴۱۶
|
۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه امامت و ولایت دورهمی ویژه دختران نوجوان در پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) با عنوان طرح «دختر اگاه» با موضوع امیدافرینی در نسل نوجوان و جوان با حضور دختران نوجوان و حلقه‌ی شهید محمدحسین احسانی به همت تعلیم تربیت پایگاه با سخنرانی رقیه لطفی کنشگر حجاب و عفاف برگزار شد.

لطفی در جمع دختران با اشاره به آیه‌ی «لیس للانسان الا ما سعی» اظهار کرد: با توجه به آیه‌ی مربوطه خداوند از انسان چیزی می‌خواهد که در سعیش باشد نه به اندازه استعدادش. این نشان می دهد که بعضی از ما سعی مان کم است چون امیدمان کم است.

او با طرح این سوال که چگونه می توان در خود امید و انگیزه ایجاد کنیم؟ با اشاره به داستان حضرت یوسف افزود: حضرت یوسف (ع) امید به آینده‌ی زیبا داشت برای همین غیر از خداوند در برابر هیچ کس تسلیم نشد. پس ما هم دنبال آینده زیبا هستیم.

سرگروه حلقات صالحین تصریح کرد: ما باید برای خود امید بسازیم و آن را کشف کنیم. پس ما باید برای خود اهدافی داشته و بدانیم تصمیم و عملکرد ما بر آینده تاثیر مستقیم دارد.

لطفی در ادامه با توجه به ایام انتخابات و اهمیت این موضوع در بین نوجوانان گفت: انتخاب و تصمیم درست سرنوشت و آینده ما را می سازد و امید به آینده را می افزاید.

در ادامه مراسم نوجوانان حلقه شهید محمدحسین احسانی همراه با سرگروه خود ضمن مشاهده نمایش نامه «یاقوت سرخ» آن را نقد کردند. در این بین طاهره اشهد سرگروه حلقه نوجوانان به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: شما نوجوانان باید خانواده های خود را تشویق و ترغیب کنید که در انتخابات شرکت کنند و پای صندوق رأی بیایند و شما می توانید در این امر مهم آنها را همراهی کنید.

لازم به ذکر است که در این مراسم یاد و نام شهید جمهور آیت الله رئیسی  را زنده نگه داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار