از برپایی نشست های روشنگری تا حلقات کودکان در سرخه

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) از برپایی نشست های تبیینی با محوریت انتخابات و حلقات صالحین با محوریت مسجد خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۸۴۴۶
|
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، برنامه های فرهنگی و آموزشی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) با محوریت مسجد و محله در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه برگزار شد.

فاطمه اسیری از بسیجیان این پایگاه مقاومت با اشاره به حضور پرشور نوگلان دختر در برنامه های پایگاه اظهار داشت: محفل انس و تلاوت قرآن کریم به نیت ظهور امام زمان (عج) همراه با تفسیر آیات کوتاه قرآنی همراه با داستان کودکانه با استقبال خوبی برگزار شد.

او با اشاره به برپایی کلاس آموزش نقاشی در حلقه شهید مهدوی نژاد افزود: نشست فرمانده با اعضای شورا پایگاه با هدف تصمیم گیری و برنامه ریزی هفته ولایت و امامت با حضور اعضا تشکیل و در خصوص محورهای مختلف گفتگو و تبادل نظر انجام شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) خاطرنشان کرد: مراسم دعای عرفه در مسجد جمعه نیز با همکاری پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه‌ای (مدظله) برگزار و پشتیبانی برنامه توسط گروه جهادی شهید محمد تقی پیوندی انجام شد.

گفتنی است نشست روشنگری همراه با جهاد تبیین در مورد انتخابات همراه با سخنرانی براساس آیات و روایات و اشاره به ضرورت شرکت در سرنوشت کشور در مسجد امام هادی (ع) سرخه به همت پایگاه مقاومت بسیج رقیه (س) برپا شد.

برگزاری محفل قرآنی حلقات صالحین پایگاه همراه با جهادتبین با موضوع لزوم شرکت در انتخابات با استقبال خواهران تشکیل شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار