واقعه غدیر یکی از موضوعات مهم جامعه اسلامی است

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه گفت: واقعه غدیر یکی از موضوعات مهم جامعه اسلامی و یک محتوای تحول‌آفرین برای بشریت است که بشریت را به اوج کرامت و عظمت انسانی خواهد رساند.
کد خبر: ۹۶۰۹۰۵۱
|
۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه ولایت و امامت برنامه ریزی های بسیاری در جهت برپایی بزرگداشت این ایام و روز عید غدیرخم در سراسر کشور انجام شده است.

محمدرضا امامی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه در حاشیه برنامه های اجرایی با محوریت محله و مسجد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: امام صادق (ع) می فرمایند: عید غدیر، بزرگترین عید خدا است، خدا هیچ پیامبری را مبعوث نکرده مگر آنکه این روز را عید قرار داده و احترام آن را نگه داشته است. نام این روز در آسمان «عهد معهود» و در زمین «روز پیمان گرفته شده و جمع مشهود» است.

او با بیان اینکه تبیین اهمیت واقعه غدیرخم ضرورت فرهنگی و اعتقادی جامعه است و باید برای مردم تبیین شود، افزود: واقعه غدیر یکی از موضوعات مهم جامعه اسلامی و یک محتوای تحول‌آفرین برای بشریت است که بشریت را به اوج کرامت و عظمت انسانی خواهد رساند.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه ادامه داد: در این راستا فضاسازی محوطه بیرونی پایگاه و مسجد امام هادی (ع) در این محله توسط بسیجیان انجام شد.

امامی تصریح کرد: داستان غدیر از عظمت و ضرورت ولایت خبر می‏‌دهد، رسول گرامی اسلام (ص) در آن هنگام و در زیر آن آفتاب سوزان، آن همه جمعیت را برای چه نگه می‏‌دارد و چه پیامی برای‌‏شان دارد، به راستی این پیام اساسی‏‌ترین پیام دین بود و به راستی رسول اکرم (ص) بر عظمت و ضرورت آن واقف بود که مردم را در آن گرمای سوزان نگه داشتند و رسالت آسمانی خویش را به مسلمانان ابلاغ کرد.

او خاطرنشان کرد: برگزاری حلقه کتابخوانی ویژه نوجوانان و برپایی جشن ولادت امام هادی (ع) در مسجد امام هادی (ع) با حضور بسیجیان و نمازگزاران همراه با نشست بصیرتی و روشنگری با محوریت اهمیت حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار