نشست های تبیینی با محوریت انتخابات در روستاهای سرخه برگزار شد

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) از برپایی نشست های تبیینی و روشنگری با محوریت مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۸۴۴۲
|
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برنامه های اجرایی پایگاه های مقاومت بسیج خواهران شهرستان سرخه، همزمان با فصل تابستان و آغاز طرح نوجوانه های صالحین، برنامه ها و دوره های آموزشی به همت پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) روستای اروانه در سرخه برگزار شد.

صنم طاهری از بسیجیان این پایگاه مقاومت در حاشیه برنامه های اجرایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: حلقه صالحین شهید محمدرضا یاسی با حضور حجت الاسلام والمسلمین رجبعلی فرزین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان با محوریت حضور حداکثری بسيجيان در انتخابات و تبیین اهمیت مشارکت برگزار شد.

او افزود: کلاس حفظ تخصصی قرآن نیز طبق روال با هماهنگی های انجام شده با دارالقرآن در حلقه شهید محمدرضا داودی و حلقه صالحین کودکان شهید محسن داودی برگزار شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) ادامه داد: برگزاری ختم ۱۵ هزار صلوات توسط بسيجيان پايگاه به نیت امامان معصوم و شهدای خدمت در مسجد امام خمینی (ره) روستا از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

طاهری خاطرنشان کرد: هیئت منتظران بسیجیان پایگاه نیز با محوریت مشارکت در انتخابات و دعوت از دیگران جهت حضور در این صحنه ملی تشکیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار