جهادگران بسیجی بازسازی کانال انتقال آب کشاورزی در سرخه را انجام دادند

عضو گروه جهادی سنگرسازان بی سنگر روستای عبدالله آباد از بازسازی کانال انتقال آب کشاورزی و جاده بین مزارع در پی جاری شدن سیل اخیر در روستا با همکاری دهیاری و شورای اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۸۱۰۲
|
۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، جهادگران بسیجی با هدف کمک به مردم و راهگشایی از مشکلات روستاها و محله همیشه حضوری پررنگ در صحنه دارد و در تلاشند تا بتوانند باری از روی دوش مردم برداشته و کمک حال آن ها باشند.

جهادگران بسیجی روستای عبدالله آباد در سرخه دستگیر کشاورزان بوده و سعی بر حل مشکلات ابن روستا دارند. اکبر رهایی عضو گروه جهادی سنگرسازان بی سنگر پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) این روستا در سرخه در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص نوع فعالیت جهادی اظهار کرد: بازسازی کانال انتقال آب کشاورزی و جاده بین مزارع در پی جاری شدن سیِل اخیر در روستا با همکاری دهیاری و شورای اسلامی انجام شد.

او با اشاره به برپایی سانس تمرین تیم فوتسال هفتگی بسیجیان پایگاه بسیج در سالن نور سمنان افزود: نشست هم اندیشی و هماهنگی در قالب حلقه صالحین باهدف فراخوان اهالی روستا جهت حضور در پای صندوق رای و برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات ریاست جمهوری در حسینیه روستای عبدالله آباد برگزار شد.

گفتنی است جلسه اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج موسی بن جعفر (ع) روستای اسدآباد همراه با گشت عملیاتی محله محور رضویون پایگاه با هدف برقراری امنیت در روستا انجام شد.

همچنین به مناسبت دهه ولایت و امامت، فضاسازی مسجد ولی عصر (عج) سرخه  به همت گروه تبلیغات کانون انتظار و گروه فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) انجام شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار