از فضاسازی عید غدیر تا خدمت جهادی جهادگران در سرخه

مسوول گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) گفت: از جمع آوری زباله های محله شهرک امام به دنبال طوفان های شدید همراه با بارش باران در سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۹۰۶۶
|
۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، بسیج سازندگی در راستای جهاد خدمت‌رسانی و جهاد امیدآفرینی، فعالیت‌های خود را در قالب قرارگاه‌های «اقتصاد مقاومتی» و «سازندگی و محرومیت‌زدایی» در بخش‌های مختلف دنبال می‌کند و تلاش دارد هر ظرفیت باقوه‌ای را در جامعه، بالفعل و توانمند سازد.

پایگاه های مقاومت بسیج با حضور جهادگرانی فعال همیشه در صحنه حضور پررنگ داشته و در جهت خدمت رسانی به مردم، محله و خانواده نیازمند در جامعه ایفای نقش کرده اند.

به دنبال وقوع بارش ها و طوفان های چند روز اخیر در شهرستان سرخه، جمع آوری زباله های محله شهرک امام توسط بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) انجام شد.

سید ابوالقاسم سیادت مسوول گروه جهادی این پایگاه مقاومت در حاشیه فعالیت انجام شده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: نوجوانان و جوانان بسیجی در طول سال و در طی برنامه ها و مناسبت های مختلف در کنار ما بوده و در جهت خدمت رسانی فعالیت داشتند. همزمان با بارش های مداوم و طوفان های شدید در سرخه، نظافت و جمع آوری زباله با همکاری بسیجیان در محله انجام شد.

او با اشاره به برپایی حلقه صالحین نوجوانان با موضوع مسئولیت پذیری افزود: حلقات صالحین در رده های مختلف سنی با استقبال خوبی در پایگاه و مسجد امام علی بن ابیطالب (ع) در این محله برگزار می شود.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) ادامه داد: همزمان با دهه ولایت و امامت، فضاسازی مسجد امام علی بن ابیطالب (ع) جهت برپایی عید بزرگ غدیر انجام و مراسم ولادت امام هادی (ع) برگزار شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار