خبرهای داغ:

عید غدیر ادامه حیات معنوی مردم و مؤمنین است

مسوول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه گفت: غدیر ادامه‌دهنده راه انبیاست. غدیر راه هدایت مردم است پس ما نسبت به این روز یک وظیفه‌ای داریم و آن هم بزرگداشت این روز است.
کد خبر: ۹۶۰۹۸۱۱
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه ولایت و امامت و باتوجه به اهمیت تبیین واقعه غدیر، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین ابوطالب قلیچی مسوول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه با اشاره به اهمیت و جایگاه واقعه غدیر اظهار کرد: برخی مناسبت‌ها به تاریخ جهت دادند که یکی از آن روزها، روز عید غدیر است که جهت ادامه تاریخ معنوی دینی و سیاسی بشر را مشخص کرد.

او با اشاره به اینکه بعد از انبیا این مسیر هدایت توسط ولایت ادامه پیدا خواهد کرد، افزود: عید غدیر ادامه حیات معنوی مردم و مؤمنین است؛ لذا از همین جنبه بسیار حائز اهمیت است.

قلیچی با اشاره به جنبه هدایت بخشی غدیر بیان داشت: غدیر ادامه‌دهنده راه انبیاست. غدیر راه هدایت مردم است پس ما نسبت به این روز یک وظیفه‌ای داریم و آن هم بزرگداشت این روز است.

مسوول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: ما باید اهمیت این روز را در زندگی شخصی و اجتماعی خود نشان دهیم و این مهم را به سازمان‌ها و نهادهای دولتی واگذار نکرده و به صورت مردم‌نهاد و خودجوش پیش رویم.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار