خبرهای داغ:

نظام جمهوری اسلامی دشمن را به زانو درآورده است

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) گفت: نظام جمهوری اسلامی امروز با داشتن قدرت دفاعی بسیار بالا، دشمن را به زانو در آورده است. وعده صادق عظمتی را برای ایرانی و نظام اسلامی ایجاد کرد.
کد خبر: ۹۶۰۹۷۳۷
|
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با چهلمین سالگرد شهادت شهید جمهور و شهدای خدمت و هفته قوه قضائیه، ویژه برنامه سالگرد شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش و اربعین شهادت حجت السلام والمسلمین شهید سید ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت با سخنرانی آیت الله محمدحسن اختری رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) و مدیرعامل بنیاد بین المللی عاشورا با حضور مردم ولایت مدار و انقلابی شهرستان در حسینیه شهدای سرخه برگزار شد.

در این مراسم آیت الله اختری اظهار کرد: خون شهیدان آثار و برکاتی برای جامعه و زنده ماندن جامعه دارد. خون شهیدان در بقا، تداوم و جاودانگی اسلام و قرآن تاثیرگذار است..

او با اشاره به اینکه خداوند در قرآن می فرماید: شهدا که حیات و جان خودشان را در راه خدا داده اند، خداوند به آن ها جاودانگی و زندگی می دهد، افزود: شهدا از آنچه که خداوند متعال به آن ها می دهد، خوشحال، فرحناک و مسرورند. آن ها آنقدر از جایگاه خود راضی و خرسند هستند که به کسانی که این مقام را کسب نکرده اند، بشارت این راه و مسیر را می دهند.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) ادامه داد: آنان که در راه خدا هجرت می کنند و به سوی او می روند، چه در راه خدا کشته شوند و یا بمیرند، خداوند به آن ها روزی بسیار خوب و حَسن می دهد و برای آن ها جایگاه و امتیازی قرار می دهد که آن ها خوشحال و راضی می شوند.

اختری با بیان اینکه خون حسین بن علی (ع) که این جریان تا به امروز همواره می جوشد، می خروشد و همواره در حال گسترش است، گفت: امروز می بینیم آثار خون امام حسین (ع) تمام جهان را فراگرفته است. امروز ما در انقلاب اسلامی، در این 45 سال آثار آن دیده ایم.

او تصریح کرد: در دنیا نیز شهادت و خون شهدا آثار و برکاتی دارد. این آثار همچون آبی که جریان دارد، ممد حیات است و طراوت می آفریند و زندگی را رونق می دهد، خون شهدا برای آیندگان نیز این آثار و برکات را به همراه خواهد داشت.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) خاطرنشان کرد: شهید آیت الله رئیسی خودش و در دولتش نمونه ای از حکمرانی اسلامی را به نمایش گذاشت. حکمرانی اسلامی نمودها و آثار مختلفی دارد. رویه ی حاکمیت های اسلامی با حاکمیت های غیراسلامی متفاوت است. حاکمیت اسلامی، حاکمیت میدانی است و حاکمیت دستوری نیست. در ایام غدیر که دوران حکومت حضرت علی (ع) و اهل بیت (ع) بود، پیامبر اسلام (ص) حکومت امت اسلام را پایه گذاری کرده و حضرت حاکمیت اسلامی را، در نحوه عملکرد و نحوه حرکت در جامعه تعریف کردند.

اختری با بیان اینکه چطور باید انتخاب کنیم و چه معیارهایی را در انتخابات در نظر بگیریم؟ گفت: یکی از مسئولیت هایی که در حکومت اسلامی جود دارد؛ انتخابات است. این مساله حقی است که خدا، اسلام و نظام جمهوری اسلامی برای مردم قرار داده است. اما بهره گیری از این حق و استفاده از این ظرفیت بستگی به تشخیص، میزان آگاهی، بصیرت و بینایی مردم دارد.

وی با بیان اینکه باید به خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم و جامعه توجه کنیم، عنوان کرد: اینکه در طی این 45 سال خدمات رفاهی بالایی صورت گرفته و امکانات زیادی در جهت رفاه حال مردم ایجاد شده است. این خارج از انصاف است که انسان بگوید کاری انجام نشده و اتفاقی نیفتاده است. نظام جمهوری اسلامی امروز با داشتن قدرت دفاعی بسیار بالا، دشمن را به زانو درمی آورد. شاهد بودیم که وعده صادق چه عظمتی را برای ایرانی و نظام اسلامی ایجاد کرد.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) تصریح کرد: حرکت دفاعی نظام جمهوری اسلامی ایران، ایران را در همه کشورهای جهان سربلند کرد. توانست قدرت های بزرگ را به زانو درآورد و این ها آثار و برکات خون شهداست که توانسته تبلور پیدا کند و جامعه ما بتواند در یک جامعه ی پیشرفته و مترقی پیش برود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار