نمایشگاه پرچم در سرخه برگزار می شود

بسیجی همکاری پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه از برپایی نمایشگاه پرچم های غدیر به همت گروه تبلیغات کانون انتظار و گروه فرهنگی پایگاه در روز عید خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۹۰۶۳
|
۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، واقعه غدیر عظمت اسلام را معنا داد و با تفکر عمیق عدالت‌خواهی، سعادت بشری را به عینیت رساند و امید به هدایت الهی را تجسم بخشید. غدیر روز ولایت و امامت و نشانه تداوم حرکت نبوت در مسیر امامت است تا امت اسلامی با فروغ نور ولایت، راه عدالت را بپیماید و با پیوند نبوت و امامت به سرچشمه علم و حکمت الهی دست یابد.

عید سعید غدیر که عید ولایت و امامت است، همانند عید قربان و عید فطر از ایام‌اللّه محسوب می‌شود. پیامبر اکرم (ص) درباره روز عید غدیر فرمود: «روز غدیر خم برترین اعیاد امت من است و آن، روزی است که خدای متعال به من فرمان داد تا برادرم علی بن ابیطالب را به عنوان پرچم هدایت امت نصب کنم و آن روزی است که خدا دین را در آن کامل کرد و نعمت را بر امت من تمام کرد و اسلام را به عنوان دین برایشان پسندید».

در راستای بزرگداشت عید ولایت و برگزاری ویژه برنامه های مختلف در پایگاه های مقاومت بسیج، محله ها و مساجد، ویژه برنامه های متنوعی در مسجد ولی عصر (عج) سرخه با همکاری پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) برگزار شد.

مهدی فیض از بسیجیان این پایگاه مقاومت در حاشیه برنامه های اجرایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: برپایی و آماده سازی نمایشگاه پرچم غدیر در جنب مسجد ولی عصر (عج) به همت گروه تبلیغات کانون انتظار و گروه فرهنگی پایگاه امام خمینی (ره) انجام شد.

او با اشاره به به برپایی برنامه یکشنبه‌های قرآنی، در مسجد، افزود: این برنامه در این هفته نیز با حضور اعضا برگزار و به همت ستاد غدیر، هدایایی به اعضای کلاس قرآن اهدا شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار