خبرهای داغ:

برنامه های ورزشی در پایگاه بسیج سرخه برگزار شد

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) از برپایی ویژه برنامه های ورزشی و برنامه های متنوع فرهنگی با محوریت مسجد و محله خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۶۷۳۹
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در آستانه فصل تابستان، ویژه برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی و مذهبی به همت پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و برادران شهرستان سرخه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین عربی بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) در خصوص برنامه های اجرایی در گفتگو با خبرنگار ما با تاکید بر لزوم توجه به توسعه ورزش‌ در راستای ارتقا سطح سلامت و تندرستی جامعه اظهار کرد: فعالیت های ورزشی در سطح شهرستان به شکل گسترده و رضایت بخش به همت پایگاه های بسیج در حال انجام است.

او افزود: در راستای مداومت به برگزاری برنامه های متنوع ورزشی در سطح پایگاه های بسیج، با هدف تقویت توان جسمی بسیجیان و ترغیب آن ها به ورزش و سلامتی، تمرین فوتسال حلقه جوانان شهید حسین سماوی در سال ورزشی امام خمینی (ره) و فعالیت ورزشی فوتبال دستی، گل کوچیک و پینگ پنگ با حضور نوجوانان حلقه شهید محمد حسن دولتی برگزار شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) خاطرنشان کرد: مراسم شهادت امام محمدباقر (ع) همراه با قرائت سوره جمعه و دعای کمیل با نوای حسین جمال با حضور نمازگزاران و بسیجیان این پایگاه در مسجد جمعه در محله اسلامی آل یاسین (ع) برپا شد.

گفتنی است حلقه صالحین پایگاه مقاومت بسیج امام موسی بن جعفر (ع) روستا اسدآباد نیز بعد از نماز مغرب و عشا در منزل یکی از بسیجیان برپا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار