حضور در انتخابات عامل بازدارندگی در برابر دشمنان است

امام جمعه موقت شهرستان سرخه گفت: مشارکت و حضور حداکثری در پای صندوق های رای، عامل مهم بازدارندگی در برابر تهدیدهای دشمنان انقلاب و نظام است.
کد خبر: ۹۶۰۷۱۱۹
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با عید سعید قربان مراسم پرفیض دعای ندبه همراه با نماز پرشکوه عید با حضور مردم ولایت مدار، انقلابی و شهیدپرور شهرستان سرخه به امامت حجت الاسلام و المسلمین محمود نطنزی امام جمعه موقت شهرستان سرخه در مصلی نماز جمعه اقامه شد.

حجت الاسلام والمسلمین نطنزی در جمع نمازگزاران با اشاره به اهمیت حضور و مشارکت در صحنه ملی انتخابات در هشتم تیرماه اظهار کرد: برگزاری باشکوه انتخابات و مشارکت پرشور مردم، موجب یاس دشمنان شده و به آنان ثابت می‌کند که مردم همچنان حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و این نظام از مردمی‌ترین نظام‌ها است.

او با بیان اینکه اقتدار ملی ایران اسلامی بیش از همه چیز، به حضور مردمی اتکا دارد و مردم همواره رکن مهم قدرت جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند، افزود: مشارکت حداکثری آثار و برکاتی چون مسئله تقویت مقبولیت نظام را به دنبال دارد. مقبولیت نظام به تعداد انتخابات و میزان مشارکت مردم در انتخابات بستگی دارد. ما باید شکرگذار نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم که در این ۴۵ سال ۴۱ انتخابات را برگزار کرده ایم.

امام جمعه موقت شهرستان سرخه با بیان اینکه مشارکت حداکثری نشانگر همبستگی و وحدت ملی کشور محسوب می شود، اضافه کرد: هرچه مشارکت مردم در صحنه بیش تر باشد، نشانگر همبستگی، وحدت و یگانگی هرچه بیش تر بین مردم است. خصوصاً کشوری که دارای قومیت ها، مذاهب و زبان های مختلف هستند، مشارکت بیشتر نشان از اتحاد و یگانگی بین قومیت ها، مذاهب و زبان ها دارد.

نظنزی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از ابتدای سال دلسوزانه درباره حضور پرشور مردم در انتخابات همواره تاکیداتی را مطرح فرموده‌اند، بیان داشت: برکت سوم حضور در صحنه انتخابات، افزایش بازدارندگی در مقابل دشمنان است. از ابتدای نظام جمهوری اسلامی ایران دشمنانمون ساکت و آرام نبوده و بر ما تهدیدهای فراوانی وضع و تحریم های شکننده‌ای قرار دادند، این مشارکت حداکثری یک عامل بازدارنده محسوب می شود.

او ابراز امیدواری کرد: آخرین برکت و آثار مشارکت حداکثری تقویت و تثبیت موقعیت ایران اسلامی در منطقه و در جهان است. ان شاءالله در هشتم تیر ماه همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: مردم ما در تشییع رئیس دولت خدمت، شهید آیت الله رئیسی و یاران همراهش حماسه آفریدند، در روز هشتم تیر ماه هم این حماسه را با حضورشان در پای صندوق های رای کامل خواهند کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار