دلنوشته‌ی دبیر قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی بسیج

رئیسی عزیز و گروه های جهادی

شهید آیت الله رئیسی بصورت شبانه روزی به جهت خدمت رسانی به مردم شریف فعالیت می کرد.
کد خبر: ۹۶۰۶۵۹۲
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج کشور:

در اولین روزهای استقرار دولت سیزدهم و همزمان با تنش آبی شدید استان خوزستان به این استان سفر کرد و از نزدیک مشکلات مردم و اقدامات در حال انجام را دنبال نمود.

رئیسی عزیز و گروه های جهادی

سپس بلافاصله به یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور یعنی سیستان و بلوچستان  حضور یافت و ملاقات با زاغه‌نشینان و حاشیه‌نشینان چابهار را به عنوان اولین دستور کار سفر به این استان قرارداد. جایی که فرزندان بسیجی این کشور در حال اجرای طرح ملی ساماندهی حاشیه‌نشینی چابهار و احداث مجموعه ی 1000 واحدی برای اسکان این ولی نعمتان انقلاب بودند.


رئیسی عزیز و گروه های جهادی
به داخل کپرها و زاغه ها حضور یافت ، با محرومین منطقه همکلام شد.


رئیسی عزیز و گروه های جهادی

این حکایت اولین روزهای ریاست جمهوری رئیسی عزیز،  رییس جمهور شهید دولت سیزدهم بود.

و این روند تا آخرین لحظات عمر پربرکت شهید جمهور حضرت آیت الله دکتر رییسی ادامه داشت و سر انجام در این مسیر به فیض عظمای شهادت نایل آمد.

از غیزانیه به چابهار، از جزیره هرمز به اندیکا و ... از روستا به حاشیه شهر. آرام و قرار نداشت. گویا می‌دانست فرصت کم است...

بی گمان تمام دست اندرکاران حوزه محرومیت‌زدایی کشور تفاوت این 3 سال که رییسی عزیز رئیس جمهور بود با سالهای گذشته را در حجم اقدامات، نقش آفرینی گروه های جهادی و هم افزایی نهادهای انقلابی و دستگاه های اجرایی با عمق جان حس کرده اند.

آبرسانی به بیش از 3500 روستا ، هزاران کیلومتر آسفالت راه های روستایی، جشن اتمام مددجوی فاقد مسکن روستایی و... تنها بخشی از اقداماتی بود که به همت و پشتیبانی دولت سیزدهم و نقش آفرینی مردم و گروه های جهادی به سرانجام رسید.

گروه‌های جهادی که به گفته ی رئیس جمهور شهیدمان باعث شدند تا تشکیل دوباره جهاد‌سازندگی که پیش از این توسط ایشان مطرح شده بود به علت خدمات ارزنده بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی از دستور کار دولت خارج شود. ( سخنرانی 21 مهرماه 1402 – استان فارس)

امروز ما جهادی ها چشم به روزها و ماه های آینده دوخته ایم که آیا در دولت جدید باز به اندازه این سه سال شهید رئیسی عزیز فضای خدمت خواهیم داشت؟!

دکتر مهدی غلامی / دبیر قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی بسیج

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار