خبرهای داغ:
برگزاری رزمایش جهاد دامپزشکی به مناسبت گرامیداشت شهدای خدمت؛

بیش از ۳ هزار راس دام سبک و سنگین در هفتکل مایه کوبی شدند

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان هفتکل: بیش از ۳ هزار راس دام سبک و سنگین توسط اکیپ‌های دامپزشکی تحت پوشش سم پاشی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۶۰۶۶۵۴
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان امید ممبینی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان هفتکل با اعلام این خبر گفت: رزمایش جهادی دامپزشکی شهدای خدمت با حضور فرماندار، مسئول گروه‌های جهادی، رئیس امور عشایر، جهاد کشاورزی شهرستان و نماینده صدا و سیمای استان در شهرستان برگزار گردید.

او افزود: این رزمایش جهادی بمناسبت گرامیداشت یاد شهدای خدمت توسط اداره دامپزشکی شهرستان در راستای خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار در سطح روستای صعب العبور و محروم کلخنگک به اجرا در آمد.

آقای ممبینی اضافه کرد: در این رزمایش بالغ بر ۳ هزار راس دام سبک بر علیه بیماری‌های واگیردار دامی و مشترک بین انسان و حیوان شامل آبله، بروسلوز و PPR تحت پوشش واکسیناسیون رایگان قرار گرفت.

امید ممبینی با اشاره به اهمیت پیشگیری از بروز بیماری‌های انگلی در دام‌های مناطق عشایری و روستایی ادامه داد: همچنین ۳ هزار راس دام سبک و سنگین و ۷ هزار متر مکعب جایگاه نگهداری دام توسط اکیپ‌های دامپزشکی مورد سمپاشی رایگان قرار گرفتند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان هفتکل همچنین گفت: با توجه به اینکه این رزمایش جهادی دامپزشکی در منطقه محروم و کم برخوردار شهرستان برگزار گردید بیش از ۱۰۰ راس دام سبک وسنگین مورد ویزیت و درمان رایگان قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار