خبرهای داغ:

۱۳ گروه کتاب‌خوان در طرح های گلگشت و مسیر سعادت سرخه فعالیت دارند

عضو کارگروه فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه از فعالیت 13 گروه کتابخوانی در طرح های گلگشت و مسیر سعادت سرخه کانون انتظار با همکاری پایگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۶۶۶۵
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، دوره آموزشی قرآن ویژه پسران به همت پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه در مسجد ولی عصر (عج) به صورت هفتگی برگزار می شود.

مهدی فیض عضو کارگروه فرهنگی این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه برنامه های اجرایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: کلاس آموزش قرآن ویژه کودکان و نوجوانان هر هفته با حضور اساتید قرآنی در مسجد ولی عصر (عج) سرخه برگزار و با استقبال خوبی همراه است.

او افزود: مراسم شهادت امام محمدباقر (ع) نیز در شام شهادت با حضور نمازگزاران و بسیجیان در این مسجد برگزار شد.

عضو کارگروه فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) با اشاره به بازدید مسئولان آموزش و پرورش از طرح کتاب‌خوانی کانون انتظار و پایگاه گفت: مسئولان اداره آموزش و پرورش سرخه، در جمع گروه‌های کتاب‌خوان گلگشت حضور یافته و با توضیحات مربیان و مسئولان طرح با شیوه فعالیت اعضا در این طرح آشنا شدند.

فیض اضافه کرد: در این برنامه ضمن تقدیر از برنامه‌های کانون به اهمیت فعالیت گروه‌های مردمی در رشد فرهنگی دانش‌آموزان تاکید شد.۱۳ گروه کتاب‌خوان در طرح های گلگشت و مسیر سعادت فعالیت دارند.

گفتنی است در راستای فعالیت های ورزشی پایگاه های مقاومت بسیج، تمرین فوتسال نونهالان پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) سرخه در سالن ورزشی امام خمینی (ره) انجام و مراسم شهادت امام محمد باقر (ع) با حضور بسیجیان در پایگاه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار