خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی؛

هیچ‌کس نمی تواند کاندیدای انقلابی را به سلیقه خود تخریب کند

هیچ‌کس نمی تواند کاندیدای انقلابی را به سلیقه خود تخریب کند
دکتر محمدبیگی گفت:امروز ما نیاز به چند مولفه در عرصه انتخابات همچون شناخت دقیق نامزدهای انتخاباتی،پرهیز از لجن پراکنی،حفظ وحدت و همدلی،پرهیز از تهمت و دروغ پردازی داریم.هیچ‌کس نمی تواند کاندیدای انقلابی را به سلیقه خود تخریب کند.
کد خبر: ۹۶۰۶۷۵۶
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۴

قزوین_ به گزارش بسیج، صبح امروز فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در جمع پاسداران سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با محوریت نشست بصیرتی و تبیینی انتخابات بیان کرد: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران ما شاهد خلق صحنه های حماسه از سوی مردم هستیم و بر اساس نظام مردم سالاری دینی شاهد وقوع اتفاقات پی در پی صحنه های بی بدیل حضور مردم می باشیم و این صحنه ها در هیچ کشوری مثل ایران اسلامی قابل مشاهده نیست.

وی گفت: این که ملت عزیز ایران حتی از مصیبت ها و تهدیدات، فرصت می سازد و حماسه می آفریند، این که ملت ایران از خادم خود و رئیس جمهور شهیدش، با تشییع چندین میلیونی خداحافظی و تقدیر می کند، مصداق آیه«لئِن شَکرتُم لاَزیدنکُم» است. هر چند مصیبت سنگینی بود که خادمی را در این سطح به یکباره از دست بدهیم. خادمی که در مسیر خدمت به مردم در مرزهای جمهوری اسلامی ایران لابلای کوه های برافراشته، همچون شمع سوخت اما مردم ایران آیات قرآن را به معنای واقعی کلمه، تبدیل به رفتارشان در زندگی اجتماعی کردند.

بانوی بهارستانی در ادامه اظهار کرد: این که اعتقاد داشته باشیم که همه از خداییم و به سوی خدا بازمی گردیم و بعد از یک مصیبت، محکم و استوار زیر سایه ولایت و رهبری هر آنچه را که معظم له می فرمایند را مردم اجرا می کنند، بهترین نوید برای آینده روشن ایران اسلامی است. خدا را شاکریم در حادثه شهادت خادمین ملت که چندین مقام ارشد نظام جمهوری اسلامی ایران را به یکباره از دست دادیم، نعمت ولایت فقیه و وجود رهبری آگاه، تعیین کننده، خردمند، مردم دار و خدادوست کاری کرد که به بهترین وجه کشور اداره شود. 

آیت اله رئیسی استانداردها و شاخص های ریاست جمهوری را در کشور ارتقا داد

وی افزود: تا امروز ما بر اساس اصل ۱۳۱ و ۱۳۲ قانون اساسی،از ظرفیت قانون اساسی جامع و کامل خودمان در حال استفاده هستیم و بر اساس این اصول، کشور با آرامش کنترل می شود و کشتی جمهوری اسلامی با آرامش در دنیای کنونی در حال حرکت و پیشرفت به سمت جلو است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به جریان انتخابات تصریح کرد: آیت اله رئیسی استانداردها و شاخص های ریاست جمهوری را در کشور ارتقا داد. امروز سلیقه مردم به واسطه حدود بیش از هزار روز ریاست جمهوری ارتقا یافته و بسیاری از شاخص های رئیس جمهور انقلابی که توسط امامین انقلاب تبیین شده، پس از ریاست جمهوری شهید رجایی و آیت اله خامنه ای، در برخی دوران ها به فراموشی سپرده شده بود اما آیت اله رئیسی این شاخص ها را احیا کردند. لذا قطعا انتخابات این دوره برای ما سخت تر و حیاتی تر و تعیین کننده تر است.

محمدبیگی اضافه کرد: از سوی دیگر ما در نظام حکمرانی جهانی شاهد یک تغییر گسترده هستیم. افول آمریکا و افول اسرائیل با استعفاهای مکرر وزیرانش و عملیات وعده صادق سپاه عزیز و طوفان الاقصی در جبهه مقاومت در حال شکل گیری است. از سوی دیگر کشور روسیه به نوعی با اوکراین درگیر است و روسیه و چین در حال یک مبارزه تمام قد با جبهه غرب هستند و در این میان ایران اسلامی در حضور رئیس جمهور شهید و پشتیبانی مجلس یازدهم، قراردادهای بسیار مهمی همچون بریکس و شانگهای را در سطح دنیا در حوزه اقتصادی و حکمرانی آینده جهانی امضا کرده است.

وی افزود: از سوی دیگر شاهد تاثیر کلام مقام معظم رهبری به عنوان ولی امر مسلمین جهان، در سطح دنیا و در بیداری جوانان واقعی جوانان دانشجو هستیم. نامه اخیر رهبر انقلاب که به نوعی سومین بیانیه ایشان است در سطح جهان زلزله ای را در دانشگاه های دنیا ایجاد کرده است. دانشجویان کشورهای مختلف اروپایی و آمریکایی که دینشان با ما متفاوت است پرچم و چفیه فلسطین را همراه داشته و با افتخار با حکام خود مبارزه کرده و طنین«أشهد أنّ لا إله إلا الله و أشهد أنّ محمداً رسول الله» در بزرگترین دانشگاه های نظام لیبرال غربی در حال اهتزاز است و عده ای در همین روند مسلمان شدند.

در نظام حکمرانی جهانی جدید، دنیا آبستن حوادث بزرگ است

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: در این نظام حکمرانی جهانی جدید، دنیا آبستن حوادث بزرگ است. انشاا‌. انتخاباتی را رقم بزنیم که در آن تمامی شاخص های ملی، بین المللی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی را مد نظر قرار دهیم.

اولین شاخصه یک رئیس جمهور، روحیه ولایتمداری محض و تبعیت محض از رهبری و اعتقاد راسخ به ولایت فقیه است. ما تجربه دولت های را داشتیم که در این موضوع بسیار کوتاهی کردند و این موضوع ضررهای اقتصادی، اجتماعی برای کشور در پی داشت. کسانی که در جریان نفوذ و نفاق و ستون پنجم قرار گرفتند و از ولایت دور شدند و نتیجه آن عقب ماندگی ۲۰۰ ساله کشور در بعضی از آیتم های اقتصادی و اجتماعی شد.

نماینده مردم قزوین، البرز، آبیک در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: از خصوصیات مهم رئیس جمهور شهید ولایتمداری، غیرت دینی و تعصب ملی و حمایت از کیان و عزت جمهوری اسلامی ایران بود. ما رییس جمهورهایی را تجربه کردیم که سیب و گلابی برجام و کترینگ غذای سایر کشورها را به فضای داخل کشور و توانمندی جوانان ما ترجیح می دادند. ما کسانی را تجربه کردیم که اگر با کدخدا ببندیم دیگر موضوعات حل می شود و به جای خدا، کدخدا را می خواستند. امروز باید حواسمان جمع باشد کسانی که رگه هایی از وادادگی غرب را دارند قاعدتاً نباید در انتخاب مردم باشند. کسانی که امورات دینی را قبول نمی کنند، فراموش نمی‌کنیم کسانی را که با برگزاری اجتماع بزرگ اربعین مخالف بودند و با ورود این اله رییسی به عرصه ریاست جمهوری، کارگروه ویژه ای برای مباحث روادید، مباحث نظام مالی سفر اربعین و تمهیدات این جریان عظیم را تشکیل دادند. 

رییس جمهور ما بر اساس بیانات رهبر انقلاب، باید دارای ثبات هیجانی و رفتاری باشد. آیا رئیس جمهوری که ثبات هیجانی و رفتاری نداشته باشد می تواند سکاندار کشتی ۸۵ میلیون نفری و ام القرای جهان اسلام باشد؟ بحث عدم فریبکاری و دروغگویی یکی از شاخصه های کسی است که بخواهد رئیس جمهور شود. عدم صداقت آسیب زاست. مگر می شود رئیس جمهور از فتنه بنزین و تغییر قیمت حامل های انرژی بی اطلاع باشد؟  

فرد باید مسوولیت را امانت و ودیعه الهی و مردمی بداند. چرا که این امر موجب می شود دیگر در مسوولیت خیانتی ایجاد نشود. اما اگر خود را صاحب قدرت بداند و نحله های منیت بر وی غلبه کند، از مسیر منحرف می شود عدالت خواهی، انتساب به حمایت از محرومین و عدل گستری، شجاعت، نهراسیدن از تهدیدات، قدرت بیان و ارتباط موثر بسیار در عملکرد کاندیداها مهم است. سپاه عزیز و مقتدر که همیشه در صحنه عمل و خدمت آماده است، این شاخص ها را برای مردم بیان کند تا مردم بتواند انتخاب اصلح داشته باشند. 

محمدبیگی در ادامه عنوان کرد: انقلابی بودن، رفتارهای انقلابی، خدمت خالصانه، مدیریت جهادی، روحیه ایثارگری و از خودگذشتگی، تجربه کار، کارنامه اجرایی، کارنامه برنامه ریزی، کارنامه هماهنگ بودن با ارکان نظام، کارنامه عدم نفوذ توسط دیگران، عدم تحت تاثیر قرار گرفتن توسط جریان ها، از دیگر شاخصه های نمایندگان در امر انتخاب اصلح است. کسانی که در فتنه ها تحت تاثیر قرار می گیرند، مواضع غیر اصولی در شبکه های اجتماعی و رسانه ملی اتخاذ می کنند، مردم را به سمت شورش می برند، به قانون احترام نمی گذارند، شکیبایی و سعه صدر ندارند و کسانی که تواضع و فروتنی در مقابل مردم ندارند، شایستگی ریاست جمهوری ندارند. 

هیچ‌کس نمی تواند کاندیدای انقلابی را به سلیقه خود تخریب کند

ما امروز با شاخص های ارتقا یافته ای که توسط شهید آیت اله رئیسی به جامعه ارایه شد روبرو هستیم. ایراد بر همه دولت ها وارد است و این قابل قبول است اما تهمت ها، ایرادات و دروغ هایی که بر آیت اله شهید رئیسی بسته شد غیرقابل تحمل است همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند؛ این مرد خستگی نمی شناخت، دلم برای او سوخت. امروز در مناظرات باید اخلاق مداری را ببینیم، کسانی که خِرَق اخلاق می کنند و با لحن پراکنی دل رهبر را به درد می آورند باید از دور انتخابات حذف شوند، کسانی که به گذشته باز می گردند و مواضع دروغ خود را تایید می کنند، امروز نباید در انتخاب مردم قرار گیرند، کسانی که در فتنه های اخیر مردم را با رفتار خود به خیابان ها کشیدند، در مورد حجاب اباحه گری کردند، در مورد فضای مجازی بی حد و حصر می زنند، نباید در انتخاب مردم قرار گیرند. 

وی در پایان گفت: امروز ما نیاز به چند مولفه در عرصه انتخابات داریم، اولا شناخت دقیق نامزدهای انتخاباتی، پرهیز از لجن پراکنی، حفظ وحدت و همدلی، پرهیز از تهمت و دروغ پردازی. هیچ‌کس نمی تواند کاندیدای انقلابی را به سلیقه خود تخریب کند و در مرحله بعد در مقابل جریاناتی قرار بگیریم که هر زمان دولت را به آنها واگذار کردیم، یا اقتصاد را ورشکسته کردند، یا کشور را وابسته به خارج کردند، خدمات به مردم را فراموش کردند و در پشت میزهای خود ریاست کردند همچنان که این مدل حکومت را هرگز فراموش نمی‌کنیم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار