قاسمی‌فرزاد:

لازمه حفظ و مانایی ایران‌اسلامی حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی است

همدان-استاندار همدان گفت: برای حفظ و مانایی ایران‌اسلامی و افزایش قدرت بازدارندگی حضور پرشور و حماسی آحاد مردم در پای صندوق‌های رأی حائز اهمیت است.
کد خبر: ۹۶۰۷۰۲۰
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست صمیمی با کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان همدان اظهار کرد: ۷۰ درصد هزینه بیمه افراد تحت پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر توسط دولت مردمی پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۵۴ هزار نفر در استان تحت پوشش صندوق‌ بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر هستند، گفت: قریب به ۹ هزار نفر از مزایای تأمین اجتماعی این صندوق استفاده کرده و مستمری دریافت می‌کنند.

استاندار همدان تصریح کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از ابتدای امسال مادران دارای سه فرزند و بیشتر را به صورت رایگان تحت پوشش قرار داده است.

وی با بیان اینکه خدمات صندوق بیمه اجتماعی یک آینده‌نگری برای کشاورزان، روستائیان و عشایر تلاشگر است، گفت: مشارکت‌افزایی در انتخابات وظیفه همگانی است و اشخاصی که تریبون یا توان اقناع‌سازی دارند باید برای تحقق این امر مهم تلاش کنند.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: با امیدآفرینی و اقناع عمومی باید تلاش کنیم مردم شریف، عشایر، کشاورزان و روستائیان با حضوری پرشور و مشاركت حداکثری در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

وی افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری‌اسلامی علاقه‌مند به سعادت و خوشبختی مردم شریف ایران نیستند و از هر اقدامی برای تضعیف کشور دریغ نمی‌کنند.

استاندار همدان با بیان اینکه برای حفظ و مانایی ایران‌اسلامی و افزایش قدرت بازدارندگی حضور پرشور و حماسی آحاد مردم در پای صندوق‌های رأی حائز اهمیت است، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) فرمودند؛ سلامت نفس، ساده‌زیستی، دوری از تجملات، مردمی بودن و توانایی مدیریت امور کشور از نشانه‌های فرد اصلح است.

وی با اشاره به اینککه کسانی که توسط شورای نگهبان تأیید صلاحیت شدند صالح هستند اما انتخاب اصلح برعهده مردم شریف است، گفت: کسانی که از عمق نگاه و بینش صحیح بهره‌مند هستند باید به دیگران کمک کنند تا فرد اصلح شناخته و انتخاب شود.

قاسمی فرزاد عنوان کرد: مشارکت افزایی در انتخابات حتی به صورت فردی نیز مهم است، همانطور که قطره‌ها جمع می‌شوند تا دریای مشارکت حداکثری شکل بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار