همزمان با روز عرفه سیدالشهدا علیه السلام برگزار شد؛

نوای دل انگیز دعای عرفه در بام ایران

مردم ولایتمدار استان چهار محال وبختیاری همزمان باسراسر کشور به یاد مناجات حضرت سیدالشهدا علیه السلام در سرزمین عرفات با دیدگانی بارانی دعای پرفیض عرفه را زمزمه کردند.
کد خبر: ۹۶۰۷۱۰۵
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ این مراسم معنوی در مرکز استان با حضور پر شور خیل مردم مومن شهرکرد بویژه جوانان عزیز در فضایی مملو از ایمان و خشوع طنین دل انگیز دعای عرفه را به یاد دعای حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در صحرای عرفات، زمزمه کردند.

 این مراسم معنوی به همت هیأت رزمندگان اسلام در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد با سخنرانی و نوای گرم حجت الاسلام سید عباس میرجعفری، برگزار و بصورت زنده از صدا وسیما پخش شد.

حجت الاسلام سید عباس میرجعفری در آغاز مراسم با تسلیت شهادت حضرت مسلم بن عقیل علیه السلام و گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای خدمت، رییس جمهور شهید آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش به بیان ایام الله پرداخت و گفت: روز عرفه، روز خدا است. عرفه، فصل تازه‌اى در زندگى انسان‌ها گشوده و درس عبرتى به آنها می‌دهد. عرفه، روز تحول درونى و انقلاب معنوى براى هر مسلمان بيدار و آگاه است. روز عرفه از مصاديق بارز ايام‌الله است که زمينه‌ها و مقدمات بيشترى براى رهيابى انسان به سوى کمال و سعادت وجود دارد. آمرزش گناهان، قبولى طاعات، آشنايى بيشتر با معارف اسلامي، تفکر و تامل در گذشته و آينده، برآورده شدن حاجات و توجه ويژه خداوند متعال به بندگان از جمله آنهاست.

کارشناس مسایل مذهبی، ادامه داد: ایام الله دیگر مردم ولایتمدار ایران اسلامی، هشتم تیرماه و انتخابات ریاست جمهوری است که مردم عزیز ایران پر شور، حماسی و دشمن شکن در پای صندوق های رإی با بصیرت حاضر و به فرد اصلح رأی می دهند.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار