خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین؛

برگزاری ۶۰ عنوان برنامه دهه امامت و ولایت در استان قزوین

برگزاری ۶۰ عنوان برنامه دهه امامت و ولایت در استان قزوین
حجت الاسلام مجیدی از برگزاری ۱۰ ویژه برنامه روز عرفه، عید قربان و دهه امامت و ولایت و ۶۰ عنوان مراسم در این ایام خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۷۲۲۰
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵

قزوین_ حجت‌الاسلام سیدمصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: ۱۰ ویژه برنامه برای روز عرفه، عید قربان و دهه امامت و ولایت تدارک دیده شده است و ۶۰ مراسم به ترتیب در ۳۵ بقعه شهرستان قزوین، ۱۰ بقعه شهرستان بویین زهرا، ۱۰ بقعه شهرستان تاکستان و ۵ بقعه شهرستان البرز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دعای عرفه در امامزاده حسین(ع)، امامزاده اسماعیل(ع)، امامزاده آمنه خاتون(س)، امامزاده سلطان سید محمد(ع)، امامزاده علی(ع)، امامزاده اسماعیل(س)، باراجین امامزاده بی بی شهربانو(س) در شهر قزوین امامزاده احمد محمود(ع) حصار خروان، امامزاده اسحاق(ع) ورس، امامزاده سلیمان(ع) بیدستان شهرستان البرز، امامزاده حلیمه خاتون(س) عصمت آباد در شهرستان بویین زهرا و بقعه متبرکه آقاسیدعلی شارینی(ره) در شهرستان تاکستان برگزار می‌شود، ادامه داد: سخنرانان مذهبی و اساتید مذهبی در این برنامه در بقاع متبرکه به اجرای برنامه دعای عرفه خواهند پرداخت.

مدیرکل اوقاف استان قزوین از برگزاری مسابقات برای کودکان، کاروان‌های شادی و گروه سرود در روز عید غدیر خبر داد و افزود: مراکز افق برای کمک به نیازمندان در این ایام فعال خواهد بود.

وی با اشاره به ضرورت بصیرت افزایی در جهت جهاد تبیین در سطح جامعه گفت: هدفگذاری و بصیرت افزایی برای جوانان در ایام دهه امامت و ولایت یکی از مهمترین اقدامات خواهد بود.

حجت الاسلام مجیدی هدف از برگزاری این مراسمات را آشنایی اقشار جامعه با مسائل دینی و محبت ولایت دانست و ادامه داد: حضور مردم و ایجاد بینش و آگاهی در برنامه‌های دهه ولایت تجدید پیمانی مجدد با راه و روش ائمه در پیمودن زندگی مومنانه خواهد بود.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار