نماینده مجلس خبرگان رهبری:

ولایت فقیه انقلاب را از خیلی بحران‌ها عبور داده است

تبریز- نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: شخصیت ولی فقیه معاصر و زعامت سیاسی، انقلاب را از خیلی بحران‌ها با درایت خود عبور داده است این همان نماد و تجسم ولایت امام علی علیه السلام در جامعه مسلمین است.
کد خبر: ۹۶۰۷۲۶۹
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت الله سیدی بنابی در دومین مراسم گرامی‌داشت دهه امامت و ولایت در مسجد امام جعفر صادق عجب‌شیر افزود: بعد از رحلت پیامبر دو مکتب سقیفه و مکتب غدیر در بین مسلمانان ایجاد شد و مسیر را از راه حق یعنی جانشینی امام علی منحرف کردند.
 
وی در تبیین این سوال که ‌چه هویتی باعث شده شیعه به ولایت گرایش پیدا کند گفت: مهدویت و عاشورا و عشق و علاقه به مکتب علی بن ابیطالب موجب شده روز به روز بر پیروان آن در دنیا افزوده شود این همان افق بالاتر شیعه هست که دشمنان نتوانستند این فرهنگ را خنثی کنند. 
 
آیت الله سیدی بنابی با اشاره به ویژگی‌های شیعیان علی افزود: مکتب شیعه تا انتظار و مهدویت هست و عشق و علاقه قلبی به امام حسین علیه السلام و رکن ولایت که سپر مذهب شیعه است.
 
وی اضافه کرد: دشمنان امروز با شبه در نظام ولایت فقیه و بعد از آن در خود ولی فقیه مردم را از نظام اسلامی دلسرد می‌کنند اما بصیرت و دین شناسی مردم مانع توطئه‌های معاندان نظام جمهوری اسلامی است.
 
این عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ضرورت ولایت مداری گفت: اگر کسی با ولی الهی بیعت نکند در واقع با شیطان بیعت کرده است کسی که تحت ولایت خدا قرار نگیرد در مسیر ضلالت افتاده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار