خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور:

نهضت ملی مسکن یکی از اصلی‌ترین اولویت طرح‌های دولت سیزدهم بود

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور در بازدید از روند اجرای نهضت ملی مسکن در شهرستان کازرون ضمن تبریک آغاز دهه ولایت و امامت گفت: نهضت ملی مسکن یکی از اصلی‌ترین اولویت طرح‌های دولت سیزدهم بود.
کد خبر: ۹۶۰۷۳۲۶
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، دکتر محسن قنادزاده رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور در بازدید از روند اجرای نهضت ملی مسکن در شهرستان کازرون ضمن تبریک آغاز دهه ولایت و امامت اظهار داشت: بازدید و سرکشی از روند اجرای نهضت ملی مسکن و بررسی مشکلات و موانع یکی از برنامه های سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری است.

 وی با بیان اینکه تأمین مسکن یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم است، افزود: نهضت ملی مسکن یکی از اصلی‌ترین اولویت طرح‌های دولت سیزدهم بوده که ضروری است دستگاه‌های مرتبط در راستای اهداف برنامه ریزی شده، اهتمام ویژه‌ای داشته و در روند اجرایی پروژه ها تسریع نمایند.

 قنادزاده خواستار استفاده از معماری اسلامی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شد و گفت: دقت در ساخت مسجد، اماکن مذهبی و زمین ورزشی همزمان با احداث منازل مسکونی طرح جهش ملی مسکن رصد و ارزیابی و مورد تاکید است.

مهندس محمدجعفر شفیعی مدیر بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون هم در این بازدید اظهار داشت: امروز مقوله مسکن یکی از اساسی‌ترین نیازهای فعلی کشور است چراکه علاوه بر اینکه سرپناه زندگی انسان‌ها بوده، در حقیقت رفاه، آرامش و آسایش خانواده ها را به‌همراه داشته و با توجه به سهم بالایی که هزینه ماهانه مسکن از درآمد خانوارها به خود اختصاص می‌دهد، مالکیت مسکن تا حد زیادی با آزادسازی این درآمدها، ارتقای کیفیت زندگی اعضای جامعه را به‌ دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه گزارشی از میزان پیشرفت فیزیکی و روند اجرایی پروژه نهضت ملی مسکن در شهرستان کازرون ارائه داد و افزود: پروژه نهضت ملی مسکن در سطح شهرستان کازرون در مجموع ۱۲۳۰ واحد که ۲۲۰ واحد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بصورت ویلایی در حال اجرا می باشد و ۱۰۱۰ واحد زیر نظر اداره راه و شهرسازی بصورت مجتمع آپارتمانی که شامل پروژه ۳۸۰ واحدی بنام دوان ۱ دارای ۱۲ بلوک که شامل ۷ بلوک ۴۰ واحدی و ۵ بلوک ۲۰ واحدی و همچنین پروژه ۶۰ واحدی نهضت ملی مسکن بنام دوان ۲ دارای ۳ بلوک ۲۰ واحدی و همچنین پروژه ۵۷۰ واحدی بنام پردیس می باشد.

مدیر بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون با توجه به مطالبه گری متقاضیان پروژه نهضت ملی مسکن خاطر نشان کرد: در بحث نهضت ملی مسکن مجموعه بسیج مهندسین عمران و معماری به صورت جدی وارد میدان شده و با توجه به نظرات تخصصی و کارشناسی مهندسین عمران نقش آفرینی می نماید.

مهندس شفیعی با بیان اینکه متقاضیان پروژه نهضت ملی مسکن در کازرون از کندی و عدم پیشرفت ساخت مسکن گلایه مند هستند، تصریح کرد: متولیان امر دلیل عدم پیشرفت را تغییر شرکت و کم کاری بانک می دانند، ولی توقع می شود مسئولین قاطع تر به این مهم رسیدگی نمایند.

وی گفت: از آنجایی که مردم به اقدامات دولت در بخش مسکن چشم دوخته اند، این انتظار می رود تا با همتی مضاعف و اراده ای قوی تر برای رفع نیاز مردم گام برداشته شود و از نگرانی ایجاد شده برای بخشی از مردم جامعه بعد از شهادت رئیس جمهور کاسته شود و امروز به رئیس‌جمهوری در تراز انقلاب اسلامی، شیفته خدمت به مردم و یک انسان آزموده نیاز داریم تا راه رئیس‌جمهور شهید را در نهضت خدمت‌رسانی به مردم در ابعاد مختلف ادامه دهد.

به گزارش بسیج، بررسی مشکلات میدانی، کیفیت فنی پروژه‌ها و تسریع در فرآیندهای عملیاتی از مهمترین اهداف این بازدید بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار