دکتر مجتبی زینی وند، استاد دانشگاه؛

انتخابات نعمت و فرصتی برای ایفای نقش و ارائه نظر در عرصه سیاست و مدیریت کشور

دکتر مجتبی زینی ونداستاد دانشگاه در نشست روشنگری و بصیرت افزایی گفت: انتخابات نعمت و فرصتی برای ایفای نقش و ارائه نظر در عرصه سیاست و مدیریت کشور می باشد.
کد خبر: ۹۶۰۷۳۵۷
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی ایلام ، نشست روشنگری و بصیرت افزایی با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح که از سوی قرارگاه جهاد تبیین دانشگاه علوم پزشکی ایلام و در سالن جلسات معاونت غذا و داروی این دانشگاه برگزار شد، دکتر مجتبی زینی وند، استاد دانشگاه انتخابات را نعمت و فرصتی برای ایفای نقش و ارائه نظر در عرصه سیاست و مدیریت کشور دانست و گفت: نباید نسبت به این نعمت بزرگ بی تفاوت بود و آنرا نادیده گرفت؛ در طول تاریخ در کشور ایران تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی چنین نعمتی وجود نداشته است. 
وی با اشاره به برخی از مسائل هویت ساز جمهوری اسلامی ایران که لازم است هر فرد مسئول و مدیر نسبت به آن ها باور قلبی داشته باشد، اظهار کرد: جمهوریت و اسلامیت از جمله این مسائل برای نظام اسلامی است و هرکسی که این مسائل را نپذیرد عضویتش در دایره این نظام محل اشکال است. 
دکتر زینی وند مسئله هویتی دیگر در خصوص جمهوری اسلامی مسئله امامت عنوان کرد و تصریح کرد: کسی که نتواند ولایت امام را بپذیرد، قطعا نمی تواند در مسیر خدمت به جامعه اسلامی موفق باشد.
وی تأکید کرد: شهادت یکی دیگر از این مسائل هویتی در جمهوری اسلامی است. این اصل می تواند موانع فکری و لذت جویی های فردی را از پیش روی ما بردارد تا بتوانیم خدمت رسانی صادقانه به مردم را در وجود خود پرورش دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار