همزمان با عید قربان

ذبح و توزیع گوشت قربانی در سرخه انجام شد

مدیر گروه جهادی رهروان حاج قاسم در سرخه از ذبح دو راس گوسفند، دو عدد خروس و ۱۰ کیلوگرم گوشت گرم در بین افراد کم برخوردار در محله در روز عید قربان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۷۴۲۴
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در آستانه فرارسیدن عید سعید قربان به همت گروه جهادی رهروان حاج قاسم پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س)  با همکاری خیرین و نیکوکاران محله دو راس گوسفند، دو عدد خروس ذبح و همراه با ۱۰ کیلوگرم گوشت گرم بین افراد کم برخوردار محله توزیع شد.

کبری فائض مدیر گروه جهادی رهروان حاج قاسم در این خصوص به خبرنگار ما اظهار کرد: به مناست عید قربان به رسم هرساله با مشارکت خیرین و جهادگران بسیجی مبلغ 400 میلیون ریال جمع آوری و قربانی انجام شد.

او ضمن قدردانی از همراهی نیکوکاران و خیرین محله در تهیه و توزیع گوشت قربانی، افزود: امیدواریم این گونه اقدامات خیرخواهانه بتواند بخشی از مشکلات این افراد را در شرایط سخت اقتصادی و از آلام و رنج های آن ها بکاهد.

مدیر گروه جهادی رهروان حاج قاسم تصریح کرد: مخاطبان ما در توزیع گوشت قربانی، خانواده های نیازمند آبرومند، زنان سرپرست خانوار، خانواده های دارای چند فرزند، همچنین دارای فرزند معلول و غیره بوده اند.

فائض خاطرنشان کرد: در خرداد ماه نیز مبلغ ۹۷ میلیون ریال به عنوان کمک های نقدی، کمک هزینه درمان و جهیزیه به افراد کم بضاعت پرداخت شده است.

او اضافه کرد: همچنین ۱۰ پرس غذای گرم نیز در شام عید قربان بین افراد بی بضاعت توزیع شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار