خبرهای داغ:
مثبت سوژه |

از ارائه خدمات درمانی به نمازگزاران مسجد جامع دهلران تا تامین هزینه درمان زوج‌های نابارور

مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان دهلران با بیان اینکه از فعالیتهای جهادی صورت گرفته توسط بسیج جامعه این شهرستان، ارائه خدمات درمانی به نمازگزاران در مسجد جامع دهلران است، خواستار همکاری بیشتر ارگانهای حمایتی در زمینه محرومیت زدایی از مناطق مختلف این شهرستان شد.
کد خبر: ۹۶۰۷۴۳۲
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹

از ارائه خدمات درمانی به نمازگزاران مسجد جامع دهلران تا تامین هزینه درمان زوج‌های نابارور




محمد کایدخورده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به محروم و کم برخوردار بودن شهرستان دهلران در زمینه های مختلف، گفت : ارائه خدمات با بهره گیری از ظرفیت پزشکان متخصص باید در مناطق محروم و روستاهای دور افتاده بیشتر انجام شود و نباید مقطعی باشد .

وی افزود : بسیج جامعه پزشکی دهلران بطور جهادی با بهره گیری از پزشکان متخصص کار خدمات دهی به مناطق محروم ، روستایی و عشایری را دنبال می کند.  

مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان دهلران در ادامه بیان کرد:  در برخی از روستاها خانه بهداشت وجود ندارد و تا مرکز درمانی مسافت زیاد است، لذا گروه جهادی ما در اقدام مشترک با هلال احمر با بهره گیری از پزشکان متخصص و فوق تخصص داخلی، اطفال، زنان، ارتوپدی، گوش وحلق و بینی و ... به صورت رایگان مشغول ارائه خدمات هستند و اگر بیماران نیازمند پیگیری های بیشتر پزشکی باشند به بیمارستان اعزام می شوند.همچنین هزینه درمان زوجهای نابارور نیز پرداخت شده است.

وی در ادامه گفت: به مناسبت های مختلف خدماتی غربال گری شامل سنجش قند خون ، فشار خون و ... در مسجد جامع دهلران به نمازگزاران ارائه می شود. 

مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان دهلران بر ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مساجد برای انجام اقدامات جهادی تاکید کرد.


وی در پایان اضافه کرد: همزمان با ایام اربعین حسینی، همچون سایر دستگاهها با برپایی موکب به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خدمت رسانی خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار