خبرهای داغ:
سرهنگ مختاری خبر داد

برگزاری ۱۶۴ یادواره شهدای خدمت با محوریت انتخابات در نهاوند

همدان- فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از برگزاری ۱۶۴ یادواره شهدای خدمت با محوریت انتخابات در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج و ۳۴  نشست بصیرتی برای اقشار تأثیرگذار تا قبل از انتخابات در نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۷۷۴۰
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۴

برگزاری ۱۶۴ یادواره شهدای خدمت با محوریت انتخابات در نهاوند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اظهار کرد: یکی از فلسفه‌های غدیر بحث حاکمیت دین خدا است.

وی گفت: یکی از مهمترین رسالت‌ها و حماسه‌هایی که مردم ایران قرار است رقم بزنند، انتخابات است که همه دنیا چشم دوخته‌اند تا ببینند ایران بعد از شهادت رئیس جمهورش انتخابات را چگونه برگزار می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه انتخابات در جمهوری اسلامی ایران با انتخابات در تمام کشوری دنیا متفاوت است، عنوان کرد: انتخابات حداکثری نشان از تحکیم پایه‌های مردم سالاری دینی و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: در همه کشورهای دنیا رقابت بین چند جریان حزبی و سیاسی است، اما در کشور ما علاوه بر اینکه رقابت بین چند جریان حزبی و سیاسی است، یک دشمن خارجی هم داریم که قصد دارد انتخابات را که فرصتی برای نظام است به یک تهدید علیه نظام تبدیل کند.

مختاری با بیان اینکه ما شاهد این هستیم که در انتخابات گذشته، جریان ضد انقلاب، شبکه‌ها، روزنامه‌های معاند و... را بسیج می‌کند که با دو راهبرد انتخابات ایران را تخریب کنند، افزود: راهبرد اول دشمن این است که تمام فضای مجازی و رسانه‌های دشمن برای ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم بسیج شوند و صحنه انتخابات را سرد و بی‌رمق و کم رونق و با حضور حداقلی جلوه دهند.

وی ادامه داد: راهبرد دوم دشمن اعلام حمایت از کاندیدای مورد حمایت خودشان است که اگر در گام اول نتوانستند مردم را دلسرد کنند، در گام دوم کاندیدای کم تجربه و هم فکر خودشان را به میدان بیاورند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه انتخابات ایران یک پیام را برای دنیا مخابره می‌کند، گفت: انتخاب حداکثری و انتخاب ردیس جمهور تراز انقلاب که منجر به ادامه پیشرفت‌ها و در نهایت ایران  قوی می‌شود  که ادامه دهنده راه شهید رئیسی و همراهانشان خواهد شد .

وی عنوان کرد: با توجه به شرایط موجود هر شب تا انتخابات برای نظام یک شب قدر است، چرا که این انتخابات سرنوشت‌ساز است و همه تحولات اخیر در دنیا بستگی به انتخابات ایران دارد.

مختاری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات گفت: فرمان ایشان با دو محور دعوت به حضور حداکثری در انتخابات و بیان معیارهای رئیس جمهور تراز انقلاب برای نیروهای انقلابی صادر شده است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری قرارگاه مالک در سطح شهرستان اظهار کرد: قرار گاه مالک به یاد شهید «مالک رحمتی»، استاندارآذربایجان شرقی در سطح شهرستان نهاوند برای حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فردی با ملاک‌ها و معیارهای انقلابی برگزار می‌شود که این قرارگاه در سطح شهرستان با پای کار آوردن تمام ظرفیت‌ها برای تحقق فرمان رهبری تا انتخابات به کار خود ادامه خواهد داد .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به برگزاری ۱۶۴ یادواره شهدای خدمت با محوریت انتخابات در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج تا قبل از انتخابات گفت: ۳۴  نشست بصیرتی نیز در سطح اقشار و بخش نخبگانی با محوریت انتخابات برگزار می‌شود که تا ششم تیرماه ادامه دارد.

وی اظهار کرد: تولید محتوا با استفاده از اقشار اثرگذار در حوزه دعوت به حضور حداکثری در انتخابات نیز یکی دیگر از برنامه‌های ویژه‌ای است که پیشنهاد می‌شود رؤسای ادارات و نخبگان در این طرح شرکت کنند و با گرفتن فیلم کوتاه یک دقیقه‌ای از خود، مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کنند.

مختاری از برگزاری ویژه برنامه «حماسه بدرقه شهیدان» در دو بخش خبر داد و گفت: این ویژه برنامه در دو بخش ایستگاه‌های  تبلیغی و تبیینی ویژه غدیر از ۳۱ خرداد ماه در نهاوند آغاز و سپس در ۳ شهر فیروزان، گیان و بزرول انجام می‌شود که در این ایستگاه‌ها علاوه بر پخش سرودهای متناسب دهه ولایت، پخش شربت و شیرینی، کافه گفتگو، سخنرانی و تریبون آزاد نیز صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اجرای طرح «خانه به خانه» توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج افزود: در این طرح بسیجیان به در خانه‌های مردم خواهند رفت و آنها را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت خواهند کرد که این طرح ابتدا با یک دعوتنامه خاص از درب منازل شهدا و سادات آغاز خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان کرد: طرح «هر بسیجی یک نفر» و دعوت چهره به چهره، ارسال پیامک، برگزاری حلقات صالحین با محورت انتخابات از دیگر ویژه برنامه‌های سپاه ناحیه نهاوند پیش از انتخابات است و سپاه ناحیه از تمام ظرفیت‌های خود برای اجرایی کردن فرمان رهبری استفاده خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات‌ها سپاه و بسیج  به هیچ وجه وارد مصداق نخواهد شد و از کاندیدای خاصی حمایت نخواهد کرد، عنوان کرد: اقشار اثرگذار و انقلابی شهرستان تا انتخابات می‌توانند ضمن روشنگری، برای جامعه هدف خود تبیین داشته باشند و مطمئن هستیم مردم عزیز و ولایتی شهرستان با حضور حداکثری خود در ۸ تیر حماسه دیگری را رقم می‌زنند.     

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار