با حضور مسئول قرارگاه جهاد تبیین سازمان تبلیغات اسلامی کشور؛

گردهمایی مداحان و مسئولان هیئات مذهبی در شهرکرد

گردهمایی مداحان و مسئولان هیئات مذهبی در شهرکرد
گردهمایی مداحان و مسئولان هیئات مذهبی با عنوان «جوان شیعه و ماموریت تمدنی او» همراه با رونمایی از سامانه مداحان چهارمحال و بختیاری در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۷۷۴۸
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در این گردهمایی که با ارائه تبیینی پر باب «جوان شیعه و ماموریت تمدنی او» (حفظ هویت، بسط قدرت ، تغییر جهان) با تمرکز بر نقش هیئات مذهبی و تشکل های دینی در تحقق این ماموریت در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد، از سامانه مداحان استان چهارمحال و بختیاری رونمایی گردید.

آقای حسین افتخاری، سخنران مدعو این گردهمایی به تبیین اهمیت نقش مداحان در راستای بصیرت افزایی و روشنگری مردم بویژه نسل جوان پرداخت.

مسئول قرارگاه جهاد تبیین سازمان هیأت و تشکل‌های دینی، افزود: برای تحقق تمدن نوین اسلامی در گام پنجم انقلاب باید محتوای نظام آموزش ما مبتنی بر آموزه های دینی باشد.

افتخاری ادامه داد: برای تمدن نوین اسلامی ، باید بتوانیم روی فرهنگ اسلامی خودمان استقامت کنیم.

مسئول قرارگاه جهاد تبیین سازمان هیأت و تشکل‌های دینی، طرح کلان تمدنی برمبنای اندیشه های مقام معظم رهبری را تشریح کرد و گفت: قواعد اسلام در تضاد با نظام سلطه و جبهه کفر و الحاد است.

وی، نقش مداحان و هیئات مذهبی را در راستای جهاد تبیین بسیار مهم دانست و گفت: وظیفه ما جهادتبیین برای احیای فرهنگ اهلبیت علیهم السلام است.

افتخاری، تصریح کرد: نظام سلطه به دنبال تحمیل اراده خود بر ملت ها از طرق مختلف؛ سخت، نیمه سخت و نرم بوده و در حال حاضر با گذر از زمان استعمار فرانو، دشمن به دنبال ایجاد تغییر در دستگاه محاسباتی طرف های مقابل است.

مسئول قرارگاه جهاد تبیین سازمان هیأت و تشکل‌های دینی، تبیین را اساس کار برای قانع کردن دلها و راه انداختن جسم ها به مسیر درست دانست.

افتخاری، اولین ماموریت جوان شیعه انقلابی را حفظ هویت دانست و در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین روش ها و راهکارهای مقابله با دشمن پرداخت.

در آغاز این گردهمایی حجت‌الاسلام حسین داوری، مسئول اداره تبلیغات اسلامی با تبریک دهه امامت و ولایت به حضار خیر مقدم گفت.

حجت‌الاسلام حسین داوری، افزود: به مدد الهی با حضور پرشور آحاد مردم، هیئات مذهبی و ستایشگران، شاهد جشن باشکوه عید سعید غدیرخم و چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در سراسر استان و در جای جای شهرستان شهرکرد خواهیم بود.

رونمایی از سامانه مداحان استان چهارمحال و بختیاری

حمیدرضا توسلی مسئول کانون مداحان استان چهارمحال و بختیاری در این مراسم با اشاره به اهمیت نقش آفرینی هیئات مذهبی و مداحان در برگزاری باشکوه جشن های دهه امامت و ولایت و عیدسعید غدیر گفت: ترغیب آحاد مردم به حضور حداکثری در انتخابات از رسالت های مداحان و ذاکرین اهل بیت عصمت طهارت علیهم السلام است.

مسئول کانون مداحان استان افزود: سامانه مداحان برای معرفی ذاکرین اهل بیت علیهم السلام و بارگذاری تولیدات رسانه ای از برگزاری مراسم ستایشگران است.

توسلی، از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در سراسر استان خواست تا با مراجعه به سامانه مداحان استان چهارمحال و بختیاری ” http://www.madahchb.ir " اقدام به ثبت نام نموده و نیز با بارگذاری مشخصات و نمونه هایی از گلچین مداحی، مولودی خوانی، روضه خوانی، دعا و مناجات، نسبت به معرفی خویش اقدام کنند.

 تلاوت آیات نورانی قرآن مجید و مولودی خوانی از دیگر برنامه های گردهمایی مداحان و مسئولان هیئات مذهبی در شهرکرد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار