خبرهای داغ:

دهه ولایت فرصت تمرین ولایت‌پذیری است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه سمنان گفت: دهه ولایت دهه تمرین ولایت‌پذیری و ولایت مداری است.
کد خبر: ۹۶۰۷۷۵۷
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۱

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدابوالفضل راسخی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان بیان کرد: در آستانه دهه ولایت هستیم که در ابتدای آن عید قربان بود عیدی که عقبه و افتتاح آن از روز عرفه یعنی روز شناخت شروع شده است.

 وی با بیان اینکه روز عرفه روز شناخت است، افزود: خدا و خودمان را بشناسیم و در روز عید قربان که ابتدای دهه ولایت است و باید منیت و خودخواهی‌هایمان را قربانی کنیم و به عبارتی باید گفت اصل قربانی کردن به مسلخ بردن خودمان در مقابل خداوند است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه سمنان تأکید کرد: زندگی‌مان را خدایی کنیم و منیت ها و خواسته‌های دنیایی‌مان را به قربانگاه و مسلخ ببریم اگر چنین کنیم در روزی که این دهه تمام می‌شود یعنی در روز عید غدیر خداوند عیدی ما را به ما می‌دهد.

راسخی اظهار کرد: در دهه ولایت باید تمرین بندگی کنیم تا خدا در زندگی‌مان جاری و ساری شود.

وی افزود: خداوند در روز عید غدیر خم نعمت خود را بر بندگانش تکمیل کرد و بر این اساس باید بگوییم روز عید غدیر روز تکمیل شدن مسیر هدایت است، بنابراین اگر به اولیای خدا و حضرت علی تمسک کنیم هدایت می‌شویم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه سمنان اظهار کرد: زندگی‌مان را باید علوی کنیم تا خداوند به ما توفیق دهد که در این دهه «ولایت» را تکریم کنیم.

راسخی تصریح کرد: باید مطیع ولی امر حاضر باشیم تا اطاعت از ولی امر غایب داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار