خبرهای داغ:
معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج:

شهید زرین را به عنوان الگویی برای دانش آموزان سراسر کشور در نظر داریم

سردار انصاری اظهار کرد: با مطالعه ای که از زندگی نامه شهید زرین داشتم به این نتیجه رسیدم که این گردان تک نفره را برای دانش آموزان سراسر کشور در نظر بگیریم که فنداسیون کل بسیج است چون در بسیج، دانشگاه ها و نهادها و ادارات همه ابتدا دانش آموز بوده اند، پس این دانش آموزان همه شهید زرین را به عنوان یک فرمانده ماهر و شجاع و یک تک تیرانداز جهانی می شناسند.
کد خبر: ۹۶۰۷۹۲۹
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج مستضعفین با حضور در منزل شهید رسول زرین با خانواده این شهید دیدار کرد.

 

سردار جهانگیر انصاری در دیدار خانواده شهید زرین با یادآوری عظمت این شهید گفت: شهید زرین شهید شناخته شده ای در کشور هستند و شهید خرازی ایشان را گردان تک نفره نامیدند که در تیراندازی مهارت بسیار بالایی داشته است.

معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: در پایه دوازدهم دانش آموزان درس آمادگی دفاعی دارند که در پایان آن به اردوی عملی می‌رسد و بخشی از آن به جهت ارتقای مهارت تیراندازی اردوی عملی تیراندازی است.

 

وی ادامه داد: ما برای ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان مسابقه ای در بین مدارس پسرانه که دوم دبیرستان را تمام کردند و به میدان تیر می روند طراحی و برنامه ریزی کردیم. 

سردار انصاری تصریح کرد: مسابقه تیر اندازی در سطح بخش و سپس در شهرستان برگزار می شود و بین آنها نفرات اول تا سوم انتخاب و به استان معرفی می شوند و مجددا بین آنها هم در سطح استان بین مدارس مسابقه برگزار می شود که ۳۲ تا سه نفر از هر استان یعنی ۹۶ نفر انتخاب و سپس برای مسابقات کشوری به تهران اعزام می شوند و در نهایت نفرات برتر انتخاب می شوند.

 

وی گفت: من با مطالعه ای که از زندگی نامه شهید زرین داشتم به این نتیجه رسیدم که این گردان تک نفره را برای دانش آموزان سراسر کشور در نظر بگیریم که فنداسیون کل بسیج است چون در بسیج، دانشگاه ها و نهادها و ادارات همه ابتدا دانش آموز بوده اند، پس این دانش آموزان همه شهید زرین را به عنوان یک فرمانده ماهر و شجاع و یک تک تیرانداز جهانی می شناسند.

سردار انصاری ادامه داد: پس هم از فرهنگ شهدا استفاده می شود و هم برای دانش آموزان ایجاد انگیزه می شود و قطعا ما،در آینده این طرح راپخته تر خواهیم کرد و امیدواریم همین دانش آموزان در مسابقات تیراندازی ارتش های دنیا هم به نام شهید زرین شرکت کنند.

گفتنی است بین ۳۰هزار دانش آموز پایه دهم و دوازدهم استان اصفهان در سطح مدارس ،حوزه های مقاومت و در سطح نواحی و مرحله نهایی آن در سطح مرکز آموزش امام علی(ع) ۹۰ نفر از دانش آموزان برتر شهرستان ها درماه گذشته حضور پیدا کردند و سه نفر برتر استان مشخص شدند وامروز در جلسه ای با حضور سردار انصاری ‌و سردار فدا از آن ها تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار