فعال سیاسی:

انتخابات در ایران توسعه مردم‌سالارانه دارد

فعال سیاسی گفت: انتخابات در ایران نشان از یک روند توسعه مردم سالارانه دارد که می تواندتوطئه های دشمن را خنثی نماید.
کد خبر: ۹۶۰۸۰۲۳
|
۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،«سجاد قیطاسی» فعال سیاسی  در خصوص انتهابات ریاست جمهوری اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری که به دلیل شهادت ریس جمهور خدمتگزار و خستگی ناپذیر باید به صورت زودهنگام برگزار شود جز مهمترین و حساس ترین انتخابات در تاریخ جمهوری اسلامی ایران می باشد و مشارکت همگانی و پرشور در ان یک حق و تکلیف برای عموم ملت ایران می باشد چرا که می تواند هم پاسداشت و تداوم شهدای خدمت ،تضمین ماندگاری انقلاب اسلامی ،حمایت از مقاومت و پاسداشت عمق منطقه ای ایران و خنثی سازی جنگ ترکیبی دشمنان علیه ملت و نظام ج.ا.ا را در پی داشته  باشد.
این فعال سیاسی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران ترکیب جمهوریت و اسلامیت دانست و گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره)در  ایران با رای و انتخاب مردم به پیروزی و به ثمر نشست. 
وی افزود:در این ۵ دهه ،  40  انتخابات  باشکوه در صحت و سلامت کامل برگزار شده که نشان دهنده نقش و جایگاه مردم در این نظام مردم‌سالار که مبتنی بر دین مبین اسلام است،می باشد.
این کارشناس مسائل سیاسی به بُعد داخلی انقلاب اشاره و گفت:هیچ انقلاب و تحولی سیاسی در جهان وجود ندارد که بلافاصله پس از شکل گیری مردم را پای صندوق رای فرا خوانده تا نظام سیاسی خود را انتخاب و شکل دهد. 
قیطاسی با بیان اینکه این انقلاب یک نقطه عطف در داخل ایران،سطح منطقه و نظام بین الملل بوده ، اظهار داشت: این انقلاب همواره مورد هجمه و فشارها قرار گرفته  که شاید آن را  از مسیر خود منحرف کنند ولی به حول قوه الهی و طبق منویات حضرت  آقا در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی؛ این انقلاب پس از نظام سازی به رکود و خموشی دچار نشده و نمی شود.
این کارشناس و فعال سیاسی با اشاره به اینکه میان جوشش انقلابی و نظم سیاسی و اجتماعی تضاد و ناسازگاری نمی بیند،افزود: انتخابات در ایران نشان از یک روند توسعه مردم سالارانه دارد که می تواندتوطئه های دشمن را خنثی نماید.
وی اظهار داشت:در ایران اســـلامی که مبتنی بر مردم سالاری دینی است ، اداره ملـک و ملـت بـه صـورت مسـتقیم و غیرمسـتقیم توسـط خود مردم صـورت می گیرد و نظام حکمرانی کشـور، مبتنی بر خواست و اراده ملت است. 
قیطاسی با اشاره به راهبردهای چهارگانه نظام و که شامل «مشــارکت پرشــور، رقابت
واقعی، سلامت حقیقی و امنیت کامل انتخابات» است بر اهمیت این انتخابات تاکید داشت.  لذا همچنان که  مقام مـعـظـم رهـبری(مــد ظـلــه الـعــالـی) بیان داشت: مشارکت مردم و شرکت در انتخابات باعث ایجاد حماسه سیاسی، ارتقای  اقتدار و امنیت کشور ایجاد همبستگی ملی و ناامید شدن دشمن، مایه پیشرفت و حلال مشکلات,و عامل استحکام و اعتبار کشور است  که باعث تزریق خون تازه به رگ های کشور می شود .
این کارشناس سیاسی با اشاره به حساسیت تحولات منطقه و نظام بین الملل و شکست همیشگی دشمن در توطئه های خود علیه ملت ایران گفت: تمرکز آنها بر این انتخابات است تا شاید بتوانند بخشی از شکست های خود در میدان و در حوزه نظامی امنیتی از طریق این رویداد مهم جبران نمایند.
وی به اهداف دشمن در این انتخابات اشاره و اظهار داشت:دشمنان قسم خورده نظام به توطئه های چون  تلاش در عدم برگزاری انتخابات،کاهش مشارکت در انتخابات,دوقطبی سازی کشور, ایجاد تشکیک و تردید در نتایج انتخابات را دنبال می کننند که همه ما می دانیم تخیلات واهی بیش نیستند.
قیطاسی در پایان بیان داشت:مطمئن هستیم با هوشیاری و انسجام هر چه بیشتر یک انتخابات با شکوه که به مثابه گرانیگاه تحقق ایران قوی است در ۸تیر ماه رقم خواهد خورد تا یکبار  دیگر توطئه های دشمن خنثی شود و همچنین برگ برنده دیگری در کارنامه ملت شریف ایران باشد. و صدای  نظام مردم سالاری دینی ایران، این دستاورد امامین انقلاب  که مبتنی بر اراده و رای مردم است در جهان طنین انداز شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار