به همت سازمان بسیج فرهنگیان ؛

نشست روشنگری (جهاد تبیین )با حضور معاون سیاسی سپاه امیرالمومنین (ع) استان برگزار شد

نشست روشنگری (جهاد تبیین) با حضور آقای دکتر حامد شیر خدا معاون سیاسی سپاه امیرالمومنین ( ع) استان، با هدف افزایش مشارکت در انتخابات در محل نماز خانه اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۸۵۶۹
|
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،به گزارش  روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان، نشست روشنگری (جهاد تبیین) با حضور  آقای دکتر حامد شیر خدا معاون سیاسی سپاه امیرالمومنین ( ع) استان، با هدف افزایش مشارکت در انتخابات در محل نماز خانه اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

معاون سیاسی سپاه امیرالمومنین ( ع) گفت :با اشاره به اینکه تبیین و روشنگری از رسالت‌های  محسوب می‌شود، بیان کرد: برای ادامه داشتن مسیر حل مشکلات و پیشرفت کشور که مرهون تلاش‌های شهید رئیسی بود راهی جز رقم زدن مشارکت بالا در انتخابات نداریم در این زمینه باید با شناختی عمیق و علمی از نحوه تصمیم گیری و رفتار افراد برای رای دادن عمل کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن در تبلیغات خود به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات است، گفت: حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی یک تکلیف بوده و منجر به اشتیاق اجتماعی، وحدت و امنیت ملی، مشروعیت به نظام، مردم سالاری دینی و افزایش قدرت چانه زنی ایران در کشورهای منطقه خواهد شد.

شیرخدا با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات نماد اقتدار ملی است، خاطرنشان کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات نماد اقتدار ملی است و دشمنان را مأیوس و نقشه‌های شومشان را با شکست مواجه می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار