جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام:

انتخابات تعیین‌کننده مسیر حرکت به سمت آینده است

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) با بیان اینکه در آستانه یک انتخاب مهم هستیم و انتخاب و نوع انتخاب تعیین‌کننده مسیر حرکت به سمت آینده است خاطرنشان کرد: برای یک انتخاب درست باید اطلاعات کامل نسبت به موضوع داشت و عقل و منطق بر احساس غلبه پیدا کند و به اطرف یا اطرافیان نامزدهای انتخاباتی هم احاطه داشت.
کد خبر: ۹۶۰۸۹۵۹
|
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار قدرت اله کریمیان صبح امروز (۴ تیرماه) در نشست بصیرتی و گفتمان‌سازی انتخاب آگاهانه، مشارکت حداکثری که در محل سالن اجتماعات هاشمی‌نژاد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام برگزار شد، در آستانه چهلم شهدای خدمت ضمن گرامیداشت نام و یاد آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان، گفت: شهید رئیسی یک رئیس‌جمهور در طراز انقلاب اسلامی بود که خود را وقف نظام کرد و همواره خود را خادم مردم خطاب می‌کرد. 

 جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام با بیان اینکه رهبر انقلاب در وصف شهید رئیسی می‌فرمایند، ما به همه دولت‌ها کمک کردیم لیکن در مورد این دولت علاوه بر کمک، تمجید هم می‌خواهم بکنم، اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی به اعتماد مردم نسبت به مسئولین و روحانیت، به دیپلماسی عزتمندانه و همچنین به هم‌زمانی و تقارن دیپلماسی و میدان اعتبار داد. 

وی در ادامه افزود: شهید رئیسی هیچ لکه‌ای حتی خاکستری در زندگی نداشت و هیچ‌گاه اطرافیان و خانواده او نیز هزینه‌ای برای نظام ایجاد نکردند و ایشان که در ۵ سالگی یتیم شده بود می‌گوید، من فقر را نشنیده‌ام؛ بلکه فقر را دیده‌ام که برای گذران زندگی در ایام نوجوانی و جوانی با دست‌فروشی گذران زندگی می‌کردند.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) اضافه کرد: شخصیت ایشان به‌گونه‌ای بود که تخریب‌ها اندکی از عزم او کم نکرد و حتی برای تخریب‌کنندگان طلب غفران الهی می‌کرد. 

کریمیان با اشاره به صداقت و مردمی بودن شهید جمهور بیان کرد: شهید رئیسی بسیاری از رویکردها را به نفع نظام، از جمله جایگاه فقط خادمی و نه بیشتر رئیس‌جمهور و همچنین بی‌ادعا و بی‌منت کارکردن برای آیندگان را نهادینه کرد. وی با بیان اینکه راهبرد ما دفاع مشروع است و این راهبرد یک پدیده ایستا نیست، تصریح کرد: راهبرد ما نه‌تنها در مقابل راهبرد دشمن انفعالی نیست؛ بلکه مبتنی بر نگاه به آینده، پویا و جدید خواهد بود.

وی ادامه داد: مبنی بر همین راهبرد امروزه گروه‌های تجزیه‌طلب در یک بن‌بست راهبردی هستند، رژیم صهیونیستی و آمریکا هر کدام سیلی‌های محکمی دریافت کردند، دیپلماسی سیاسی و اقتصادی در حد اعلا در جریان است و رشد اقتصادی ما از ۶ درصد در حال عبور است و باید گفت در پی آثار این راهبرد دنیا طالب مراوده همه‌جانبه با ما است. 

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) در ادامه با بیان اینکه در آستانه یک انتخاب مهم هستیم و انتخاب و نوع انتخاب تعیین‌کننده مسیر حرکت به سمت آینده است خاطرنشان کرد: برای یک انتخاب درست باید اطلاعات کامل نسبت به موضوع داشت و عقل و منطق بر احساس غلبه پیدا کند و به اطرف یا اطرافیان نامزدهای انتخاباتی هم احاطه داشت. 

کریمیان در پایان بیان داشت: در انتخاب باید معیارها را با معیارهای خداوند و ائمه اندازه گرفت و اگر اطلاعات ناقص داشتیم از افراد مطلع بهره‌مند شویم تا در یک شرایط برتر بتوانیم رئیس‌جمهوری شایسته انتخاب کنیم. 

 

 

 


 

انتهای خبر/م

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار