استاندار ایلام:

شهید رئیسی علاقه ویژه‌ای به مردم ایلام داشت

استاندار ایلام گفت: رئیس جمهور شهید علاقه و توجه خاصی به مردم و استان ایلام داشتند
کد خبر: ۹۶۰۸۹۶۴
|
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج،حسن بهرام‌نیا روز دوشنبه ۴ تیرماه، در نشست هماهنگی بزرگ‌داشت اربعین شهدای خدمت، با تبریک عید غدیر خم و تسلیت شهادت شهید خدمت و همراهان ایشان، اظهار داشت: در این روز پیامبر(ص) پس از ۲۳ سال تلاش و کوشش رسالت خود را  کامل کرد.
استاندار ایلام افزود: از زمان انتشار خبر وقوع حادثه بالگرد مردم قدرشناس استان ایلام محزون، نگران و غمگین شدند و تا به امروز که در آستانه چهلمین روز شهادت این شهدا و اربعین شهدای خدمت هستیم، مراسماتی باشکوه را برگزار کردند و همه آحاد مردم و اصناف و بازاریان برای برگزاری مراسمات بزرگ‌داشت شهدای خدمت سنگ تمام گذاشتند.
نماینده عالی دولت در استان ایلام با اشاره به این‌که در آستانه اربعین شهدای خدمت  هستیم، گفت: مردم به وظایف خود آگاه هستند و در مراسمات بزرگ‌داشت شهید رئیسی رییس‌جمهور و همراهان ایشان حضور خواهند یافت. ضرورت دارد مسئولان شرایط و بسترها را برای حضور مردم در این مراسمات فراهم کنند.
 بهرام‌نیا با تاکید بر این‌که رییس جمهور شهید علاقه و توجه خاصی به مردم و استان ایلام داشتند، افزود: بازارچه‌های مرزی یکی از ظرفیت‌های مهم این استان در راستای افزایش سطح درآمد، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی و تبادل تجاری با کشور عراق است که شهید آیت الله رییسی نگاه و توجه خاصی به این امر داشت.
استاندار ایلام با اشاره به اخذ مجوز فعالیت بازارچه مرزی مهران، گفت: در نشستی با حضور رییس‌جمهور شهید عنوان کردیم که ۷۴ هزار خانوار مرزنشین و حدود ۲۲۷ هزار نفر مرزنشین در استان داریم که در همان نشست شهید رئیسی دستور دادند که زمینه استفاده مردم مرزنشین ایلام از این ظرفیت مهم مهیا شود.
بهرام نیا با بیان این‌که راه‌اندازی ۲ بازارچه مرزی در استان ایلام در حال پیگیری است، افزود: مجوز فعالیت و راه اندازی بازارچه مرزی مهران صادر شده است و راه‌اندازی بازارچه مرزی چیلات در دهلران نیز روز گذشته با رایزنی با استاندار میسان عراق پیگیری شد. هم‌چنین پیگیری برای اخذ مجوز فعالیت بازارچه هلاله شمالی هم ادامه دارد.
وی اضافه کرد: روز گذشته هم استاندار میسان، رئیس مجلس محلی استان میسان، جانشین اول استاندار میسان، معاون سرمایه‌گذاری استاندار میسان، فرماندار علی‌غربی و جمعی دیگر از مسئولین محلی استان میسان عراق در استان ایلام حضور یافتند و نشستی مشترک با محوریت بازارچه چیلات برگزار شد.
استاندار ایلام با قدردانی از صدا و سیما و رسانه‌ها، گفت: صدا و سیما و رسانه‌ها در انعکاس دستاوردهای شهید جمهور و مراسمات بزرگ‌داشت شهیدجمهور خوب عمل کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار