فرمانده سپاه ناحیه ایوان؛

حضور حداکثری مردم به عنوان یکی از ارکان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی اهمیت بالایی دارد

سرهنگ پاسدار جوهرهمتی فرمانده سپاه ناحیه ایوان گفت :انتخابات مولود انقلاب اسلامی است و بدون شک، حضور حداکثری مردم به عنوان یکی از ارکان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی در این عرصه حساس و سرنوشت ساز اهمیت بالایی دارد.
کد خبر: ۹۶۰۸۷۲۱
|
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،نشست جهاد تبیین با موضوع مشارکت حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درپایگاه شهید علیمرادی شهرستان ایوان باحضور اقشار مختلف مردم برگزار شد 

دراین نشست سرهنگ پاسدار جوهرهمتی فرمانده سپاه ناحیه ایوان ضمن تبریک اعیاد قربان وغدیر،بر لزوم شرکت درانتخابات تأکید و گفت : براساس فرامین مقام معظم رهبری مدظله‌العالی مردم باید نماینده اصلح و خدمتگزار را انتخاب نمایند.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات مولود انقلاب اسلامی است و بدون شک، حضور حداکثری مردم به عنوان یکی از ارکان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی در این عرصه حساس و سرنوشت ساز اهمیت بالایی دارد.

هم اکنون نگاه تمام دنیا به هشتم تیرماه و انتخابات ریاست جمهوری در ایران معطوف شده و این امر برای نهادهای بین المللی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با تاکید بر اهمیت مشارکت بالا در این انتخابات، اظهار داشت: در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز مردم ایران با بی توجهی به القائات دشمنان، افتخاری دیگر برای کشور به ثبت خواهند رساند.

حضور حداکثری مردم به عنوان یکی از ارکان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی اهمیت بالایی دارد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار