معاون بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

عدد آرای ما از صدها موشک بازدارنده‌تر است

معاون بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: میزان مشارکت در انتخابات یک عامل بازدارنده و از صدها موشک تأثیرگذارتر است، دشمنان آن را در محاسبات خود حساب می‌کنند.
کد خبر: ۹۶۰۸۱۰۸
|
۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار رضا سلیمانی با حضور در کانون شهید عالی زاهدان در نشست جهاد تبیین و مراسم گرامیداشت شهدای خدمت بیان کرد: سیستان و بلوچستان مهد تمدن بزرگ ایران است اگر امروز از زبان فارسی یاد می‌کنیم ریشه در این جغرافیا دارد به یاد کسانی که جان خود را فدا کردند و شیوه جدیدی را در فرهنگ این کشور پایه‌گذاری کردند شهید رئیسی، شهید آل هاشم، شهید عبداللهیان و همه کسانی که در این راه جان خود را فدا کردند درود می‌فرستم.
 
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری ادامه داد: ما امروز در مسیر پیچ تاریخی قرار گرفتیم در نقطه عطف هستیم این پیچ‌های تاریخی در یک یا دو نسل ادامه پیدا می‌کند.
 
معاون بازرسی سپاه پاسداران تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی دست استعمار از این کشور کوتاه شد و به برکت انقلاب این پیچ تاریخی ایجاد شد؛ اما این استکبار دست‌بردار نیست امروز انقلاب اسلامی پیامی را به جهان فرستاده است آنانی که به دنبال عدالت هستند و روح حق‌طلبی دارند این پیام را می‌پذیرند.
 
وی افزود: امام رضوانه الله این مکتب را به موزه تاریخ فرستادن ایشان با الهامات الهی دست‌به‌قلم می‌شد ایشان راه‌حل دولت‌ها را بازگشت به ارزش‌های اسلامی می‌دانست، این انقلاب هم دست استعمار را کوتاه کرد و هم‌ارزش‌های تازه‌ای را ارائه کرد.
 
سلیمانی ادامه داد: آنانی که رفع مشکلات را بازگشت به غرب می‌دانند سخت در اشتباه هستند انقلاب اسلامی امروز با دو خطر مواجهه است دشمنان ما به دنبال نابودی ما هستند آنان یا قصد حذف را دارند یا به دنبال نفوذ و استحالهٔ ما هستند.
 
 
وی ادامه داد: نمی‌شود انقلاب اسلامی را منهدم کرد به دلیل پایه‌های اسلامی این انقلاب که در جان مردم نفوذ کرده است و نمی‌شود ملت را جدا کرد دشمنان حتی با تمام ظرفیت‌های که داشتند و به کار بردند موفق نشدند.
 
معاون بازرسی سپاه پاسداران اذعان کرد: اما خطر نفوذ و استحاله همچنان ادامه دارد خطر استحاله فرهنگی، خطر بزرگی است آنان باطل را لباس حق پوشاندن و جای جلاد و شهید را عوض کردند خطر وجود دارد؛ اما پرده‌ها در حال افتادن است ماهیت واقعی آنان در غزه نشان داده شد.
 
وی افزود: وجدان‌های بسیاری در حال بیدارشدن هستند جوانان آمریکا در سمت درست تاریخ ایستادن کسانی که به این آرمان و راه معتقد هستید ما در مسیر رسیدن به قله هستیم البته که سختی، تحریم و شهادت وجود دارد؛ اما رسیدن به قله به این بها احتیاج دارد.
 
سلیمانی خاطرنشان کرد: فضای رسانه، فضای مجازی با سیاه‌نمایی دنبال ناامیدسازی است ما باید باری دیگر به داشته‌ها و عظمت‌های این ملت ایمان بیاوریم و این منابع خدادادی را قدر بدانیم در هر نقطه‌ای از این کشور عناصر مختلفی داریم خداوند این نعمت‌ها در اختیار ما قرار داده است.
 
وی ادامه داد: باید نعمت‌ها را قدر دانست امروز ما ماهواره به فضا می‌فرستیم قبل از انقلاب پزشکان ما بنگلادشی بودند؛ اما امروز ما توریسم‌درمانی داریم.
 
معاون بازرسی سپاه پاسداران اظهار کرد: قبل از انقلاب برخی از پزشکان را بردند یا سربه‌نیست کردند دیدیم در عرصه اتمی دانشمندانی که بودن را ترور کردند این کشور کشوری غنی است با ظرفیت‌های بزرگ که باید استفاده کرد کشور ما داشته‌های بزرگی دارد که در اختیار ملت ما قرارگرفتن است.
 
وی افزود: امروز برخی آدرس اشتباه می‌دهند راه‌حل رفع مشکلات را بازگشت به دوران قبل از انقلاب می‌دانند آنها می‌خواهند زیر نفوذ استکبار رفت تا معیشت حل شود؛ اما این راه را یکبار قبل از انقلاب شاهان برای ما اجرا کردند.
 
سلیمانی خاطرنشان کرد: جوان امروزی این وضع را دیده؛ اما وضع گذشته را ندیده است باید برای آنان گفته شود به‌خصوص در آموزش‌وپرورش، ما باید در این مسیر باید استقامت کنیم.
 
وی ادامه داد: امروز از لیله القدر های جمهوری اسلامی است در حادثه‌ای دردناک جمعی از صادق‌ترین خدمتگزاران انقلاب را از دست دادیم آنان خادمانی بی‌منت بودن که به خدمت برای مردم افتخار می‌کردند امروز ما چنین خدمتکارانی را از دست دادیم.
 
 معاون بازرسی سپاه پاسداران عنوان کرد: باید حواسمان جمع شود راه و مسیر بسته نشود ما در این نقطه عطف تاریخ در این پیچ تاریخ باید نقش‌آفرینی کنیم و اما اصل مشارکت لازمه نمایش پیوند قلبی مردم و نظام در عدد رأی انتخابات است این یک نمایش قدرت است که مرد، زن، پیر و جوان به‌صورت حداکثری باید شرکت کنند.
 
وی افزود: عدد آرای ما و میزان مشارکت ما برای ما یک عامل بازدارنده یک پیام بازدارنده است و از صدها موشک تأثیرگذارتر است دشمنان آن را در محاسبات خود حساب می‌کنند.
 
سلیمانی مطرح کرد: علاوه بر اصل مشارکت حداکثری، اصل امنیت، رقابت و اصل سلامت که مورد تأکید رهبری بوده است امروز علاوه بر این موارد اصل ادامه راه خدمت نیز برای ما یک محور اساسی است خدمتی بی‌منت لازم است.
 
وی ادامه داد: به نسخه‌های، تجربه شده، شکست‌خورده و خسارت داده شده ما را ارجاع ندهند پایگاه‌های مقاومت میخ‌ها و ستون‌های اصلی این نظام هستند.
 
معاون بازرسی سپاه پاسداران با اشاره به سخنان سردار سلامی گفت: اگر در مسجد کوفه یک پایگاه مقاومت وجود داشت ما ۲۱ رمضان را این چنین شاهد نبودیم اگر در مسجد کوفه یک پایگاه مقاومتی وجود داشت چنین نمی‌شد اگر در همین ایام که کاروان از اعرفات حرکت کردند اگر یک حوزه مقاومت در این مسیر بود این‌چنین نمی‌شد و امام بی‌یاور نمی‌ماند.
 
وی افزود: پایگاه‌های مقاومت باید محل حضور و ورود همه مردم باشد این انقلاب پایه‌هایش به قلب‌های مردم است این مردمی‌ترین انقلاب است که تا کنون از ارزش‌های خود کوتاه نیامده است.
 
سلیمانی بیان کرد: مناظره اصلی ما با دشمنانمان بر قلب‌ها و ذهن‌های مردم است دشمن امروز از تعدی به فضای این سرزمین عاجز است از آب‌ها از مرزهای زمینی این کشور عاجز است او دنبال تصرف ذهن‌ها است.
 
وی ادامه داد: تکلیف امروز ما این است مراقب باشیم سرزمین ذهن‌های مردم ما به اسارت دشمن در نیاید از همه توقع می‌رود که ذهن‌ها را از تصرف دشمنان نجات دهیم آنانی که ذهنشان تصرف شده زمانی که حقایق برای آنان گفته شود با وجدان‌های پاکی که دارند از حقایق این سرزمین و آنچه که بر آن گذشته است آگاه می‌شوند.
 
معاون بازرسی سپاه پاسداران اظهار کرد: فصل انتخابات لیله از قدر کشور و انقلاب است و خیلی مهم است فرمان دست آدم کارآزموده باشد یا دست فرد ناشی سپرده شود که ممکن است در ته دره برویم دهه ۹۰، ده سال تلخ بود که در همه عرصه‌ها افول داشتیم به از آن دوران عده‌ای شبانه‌روز تلاش کردند و در همان تحریم‌ها عده‌ای تلاش کردند واکسن با وجود تحریم‌ها وارد کشور شد عده‌ای تلاش کردند و توانستند واکسن را بسازند با تلاش هزاران کارخانه به عرصه تولید برگشت.
 
وی ادامه داد: دهه ۹۰ دهه این شرایط بوده است البته خودمان انتخاب کردیم و این شرایط شد دهه ۱۴۰۰ نیز به دست خودمان تغییر کرد، خدا سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر خود قوم بخواهد.
 
سلیمانی در پایان گفت: با مشارکت بالا و انتخاب اصلح مدیریت کشور را به دست کسانی بدهیم که راه امام فرزانه را ادامه می‌دهد ادامه‌دهنده راه شهدای خدمت است و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت می‌کنند.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار