خبرهای داغ:

وقتی پیوند مسجد و محله افتخار می‌آفریند و یک خدمت جهادی یک معجزه در محله پدید می‌آید

کد خبر: ۹۶۰۸۲۴۳
|
۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۳

به گزارش خبرنگار بسیج رامشیر و گفتگویی خبری با فرمانده پایگاه شهید شیرازی سید عباس عزيزان مرتضوی گفت: مسجدی موفق است که در طول مسیر زندگی افراد از هنگام تولد تا مرگ دغدغه داشته باشد و برای رفع دغدغه‌های افراد محله ، فعالیت جدی انجام دهد. 

 

سید عباس مرتضوی عنوان کرد:استفاده صحیح از هنر یکی از موفقیت‌های ما در سطح محله اسلامی می‌باشد، تشکیل و آموزش گروه‌های سرود تاثیرگذاری فراوانی در سطح محله شاهدش بودیم و همچنین موضوع بازی و ورزش خیلی توانسته جوانان محله را جذب مسجد و پایگاه بسیج کند.

 

وی ادامه داد: در طول این فعالیت ها در پایگاه مقاومت بسیج شهید شیرازی توانستم هم پای برنامه های فرهنگی گروه جهادی شهید شیرازی را تشکل دهیم که از اول سال تا به حال این گروه جهادی ویزیت رایگان در محله ، برق کشی مسجد ، سرویس کولر های محله و مسجد ، توزیع بسته های معیشتی در کل چند ماه ۱۴۰۳ ۲۵۰ بسته توزیع شده و... ما در این راستا کمک از مردم محله و خیرین و پشتیبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامشیر سرهنگ منصوری و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید مدرس سرگرد غافلی که حق انصاف کنار بنده در امورات محله اسلامی تلاش بسیاری داشت .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار