خبرهای داغ:
گوشه‌ای از افتخارات نخبه ورزشی قرآنی در گرگان؛

درخشش «زهرا مسعودی» در ماراتن ورزشی کوکو کشوری

زهرا مسعودی نوجوان نخبه ورزشی قرآنی ۱۶ ساله گرگانی با بیان اینکه قرآن در زندگی‌ام نقش به سزایی دارد از موفقیت‌هایش برایمان می‌گوید.
کد خبر: ۹۶۰۸۳۱۴
|
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۲

درخشش «زهرا مسعودی» در ماراتن ورزشی کوکو کشوری

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، زهرا مسعودی، نوجوان  قرآنی ورزشی گرگانی از موفقیت‌هایش می‌گوید که توانست با الگو گرفتن از قرآن کریم پله‌های ترقی را طی کند.
این نوجوان قرآنی ورزشی گرگانی نقش خانواده را در کسب موفقیت‌هایش بسیار مهم خواند و گفت: با توکل به خدا توانستم در رشته احکام قرآن کریم، مقام نخست شهرستانی و در رشته ورزشی نوپای کوکو مقام طلای کشوری را به خود اختصاص دهم.
وی با اشاره به اینکه ورزش کوکو «kho  kho» یک ورزش هندی است، افزود: در سال ۱۴۰۲ توانستم مقام دوم مفاهیم قرآنی را در سطح شهرستان گرگان و مقام اول شهرستانی را در رشته احکام کسب کنم. 
مسعودی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱ مقام دوم احکام در سطح شهرستان را کسب کردم، اظهار کرد: امسال نیز رتبه دوم در رشته احکام قرآن کریم را از آن خود کردم.
مسعودی از علاقه‌اش به ورزش نوپای کوکو گفت: این رشته ورزشی تلفیقی از ورزش کبدی و آمادگی جسمانی است و امسال برای نخستین بار مسابقات کشوری ورزش کوکو به میزبانی استان یزد و قهرمانی بانوان گلستان همراه بود. 
وی تصریح کرد: خوشبختانه تیم ما در سطح شهرستانی، استانی و کشوری توانست مقام اول را بین تمامی شرکت‌کنندگان کسب کند و مدال طلا را از آن خود کردیم.
وی با بیان اینکه از سن ۱۴ سالگی به این ورزش روی آوردم، گفت: نقش خانواده بویژه مادرم در انتخاب این رشته و موفقیت‌هایم بسیار موثر بود او همیشه در تمام تمرینات ورزشی دوشادوش من حضور داشت و مرا تشویق می‌کرد همچنین پدرم پابه پای من کنارم بود و مرا با ماشین به محل تمرین می‌برد. 
مسعودی گفت: من در رشته ورزشی دارت نیز حائز رتبه دوم استانی و رتبه سوم گروهی «جام گروهی» شدم و در رشته نرم‌افزار چندرسانه‌ای نیز رتبه اول استانی را کسب کردم. 
مسعودی با بیان اینکه در رشته موشن گرافی رتبه اول شهرستانی را به خود اختصاص دادم، ادامه داد: در رشته ایده‌پردازی توانستم رتبه اول شهرستانی و در رشته نرم‌افزار رتبه سوم شهرستانی را کسب کنم همچنین در زمینه روایتگری که با محوریت «ترویج انقلاب اسلامی در زمان گذشته و حال» در مدرسه انقلاب برگزار شد توانستم رتبه نخست شهرستانی را به خودم اختصاص دهم. 
مسعودی با اشاره به اینکه در زمینه مسابقات سرود مقام اول شهرستانی و استانی را کسب کردم، افزود: در مسابقات نقاشی نیز رتبه اول شهرستانی را کسب کردم. 
فاطمه کهساری مادر این نوجوان نخبه قرآنی ورزشی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: وقتی می‌بینم دخترم با حجاب برتر در تمامی مسابقات شرکت می‌کند بسیار خوشحال می‌شوم دخترم در دوران کودکی از سطح آمادگی جسمانی بسیار خوبی برخوردار بود و در تمامی رشته‌های ورزشی بسیار بااستعداد است. 
کهساری با تقدیر از نیروی انتظامی برای اجرای طرح نور گفت: ما نسبت به قطره قطره خون شهدا مسئولیم و باید با حجابمان نگذاریم خون شهدا پایمال شود. 
وی شرکت در انتخابات را یک اصل مهم برشمرد و افزود: همه ما وظیفه داریم در انتخابات هشتم تیر شرکت کنیم و با انتخاب فرد اصلح، یک رئیس جمهوری همانند شهید رئیسی را برای کشورمان انتخاب کنیم. 
انتهای خبر/*

ارسال نظرات
پر بیننده ها