خبرهای داغ:
فعال سیاسی در گلستان؛

نتیجه اعتماد به آمریکا ضربه زدن به کشور است/ «رئیس جمهوری» می‌خواهیم که حیثیت خود را خرج مملکت کند

یک تحلیلگر سیاسی در گلستان شرکت در انتخابات را یک تکلیف شرعی برشمرد و گفت: تاریخ ثابت کرده است که نتیجه اعتماد کردن به آمریکا، ضربه زدن به کشور است.
کد خبر: ۹۶۰۸۳۲۰
|
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸

نتیجه اعتماد به آمریکا ضربه زدن به کشور است/ «رئیس جمهوری» می‌خواهیم که حیثیت خود را خرج مملکت کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ علی سلیمان دوست صبح امروز با تبریک دهه‌ی امامت و ولایت در جمع کارکنان سپاه ناحیه گرگان اظهار کرد: تاریخ نشان داده است کنار آمدن و اعتماد به آمریکا باعث خسران و ضربه زدن به کشور می‌شود برجام را امضا کردیم که تحریم‌ها برداشته شود نتیجه هشت سال کنارآمدن با آمریکا چه بود، نه تنها تحريم‌ها برداشته نشد بلکه بیشتر هم شد. 
تحلیلگر سیاسی در گرگان ابراز کرد: مردم به دنبال رئیس جمهوری هستند که برای مردم نوکری کند و در راه خدمت به مردم، شب و روز نشناسد. 
سلیمان دوست خاطرنشان کرد: با انتخاب فرد اصلح سرنوشت کشور را رقم می‌زنیم رای ما حق‌الناس است و بدانیم با هر رای ما سرنوشت ۸۰ میلیون جمعیت تعیین می‌شود. 
این تحلیلگر سیاسی در گرگان ابراز کرد: خدامحوری، ولایت فقیه و مردم مهمترین اصولی است که یک رئیس جمهور باید به آنها احترام بگذارد خدامحور بودن یعنی خلوص، صبر، مقاومت، ایمان و اقتدار. 
سلیمان دوست خاطرنشان کرد: رئیس جمهور باید بداند با گرفتن پست ریاست جمهوری او خادم و نوکر مردم است و باید با روحیه خستگی‌ناپذیری، شبانه‌روز برای خدمت به مردم تلاش کند.
وی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور باید تابع محض ولایت‌فقیه باشد، اظهار کرد: مردم کسی را می‌خواهند که برای امنیت و رفاه و پیشرفت کشور، حیثیت خودش را خرج مملکت کند نمی‌توان دم از ولایت بزنیم ولی از ساده‌زیستی پرهیز کنیم.
سلیمان دوست با بیان اینکه آمریکا قابل اعتماد نیست، افزود: در انتخابات پیش‌رو فرصت خطا کردن نداریم باید به کسی رای دهیم که تمام دغدغه‌اش حل مشکلات مردم باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار