شهید رئیسی الگویی کامل برای رئیس جمهور آینده است

فرهنگیار استانی در جمع کارکنان تیپ مردم پایه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: شهید رئیسی الگویی کامل برای رئیس جمهور آینده است.
کد خبر: ۹۶۰۸۳۷۳
|
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹

شهید رئیسی الگویی کامل برای رئیس جمهور آینده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، محمد میرزایی فرهنگیار استانی در جمع کارکنان تیپ مردم پایه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: شهید رئیسی شاخص‌های یک رئیس جمهور اصلح را مشخص کرد و فردی که در آینده امور اجرایی کشور را در دست می‌گیرد وظیفه سنگینی برعهده خواهد داشت.

وی ادامه داد: اخلاص، مجاهدت، تلاش‌گری، خستگی‌ناپذیری، فسادناپذیری و خدمتگزاری به مردم شاخص‌ترین ویژگی‌های شهید جمهور بود که باید مورد توجه رئیس جمهور آینده قرار بگیرد.

فرهنگیار استانی اظهار کرد: خستگی‌ناپذیری شهید رئیسی وی را به رئیس جمهور میدانی و نه رئیس جمهور پشت میزنشین تبدیل کرده بود و با اشرافی که به مسائل پیدا کرده بود راهکارهای موفقیت‌آمیزی برای حل مشکلات ارائه می‌کرد.

محمد میرزایی بیان کرد: ملت ایران از رئیس جمهور آینده خود انتظار دارند با تمام قدرت راه شهید رئیسی را ادامه داد و با کار و تلاش بی وقفه و روحیه خستگی‌ناپذیری مسیر توسعه کشور را فراهم کند.

وی تصریح کرد : مردم در آیین تشییع پیکر شهید جمهور و شهدای خدمت سنگ تمام گذاشتند که این نشان می‌دهد مردم زحمات و تلاش‌های مسئولان خدمتگزار را می‌بینند و در هر شرایطی قدردان آنها هستند.

فرهنگیار استانی ادامه داد: مردم همواره در انتخابات حضور پر رنگی داشته‌اند و در این دوره نیز بار دیگر به نظام رای می‌دهند و قدرت جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشانند.

میرزایی خاطرنشان کرد : مردم همواره پای کار نظام اسلامی بوده‌اند و در همه انتخابات مشارکت گسترده داشته‌اند در این انتخابات نیز باید با حضور پرشور خود ضمن خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان، فرد اصلح را برای اداره امور اجرایی کشور انتخاب کنند.

پایان خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار