خبرهای داغ:
سرهنگ مختاری معین:

مسئله غدیر یک مسئله سیاسی و قرآنی است

همدان-مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان گفت : مسئله غدیر یک مسئله سیاسی، قرآنی و یک مسئله کاملاً بینشی و اعتقادی است.
کد خبر: ۹۶۰۸۶۵۰
|
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶
مسئله غدیر یک مسئله سیاسی و قرآنی است

سرهنگ علی مختاری معین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد غدیر از جهت جایگاه فقط یک مکان است، اما با توجه به حقیقت بیانگر جایگاه بسیار بالایی است که هم عظمت دارد و هم خداوند متعال برای پیامبر اسلام (ص) مقرر کرد تا در یک مقطع زمانی خاصی حقیقتی را برای آحاد مردم و مسلمانان آشکار کند.

وی با بیان اینکه مسئله غدیر یک مسئله سیاسی، قرآنی و یک مسئله کاملاً بینشی و اعتقادی است، گفت: عید قربان تا غدیر یک مسئله حیاتی و مهمی را مطرح می‌کند و آن بحث امامت است.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان خاطرنشان کرد :حضرت ابراهیم (ع) از طرف خداوند در یک آزمون الهی قرار گرفت و قبول شد و خداوند مدال افتخار امامت را به حضرت ابراهیم عنایت کرد .

وی با بیان اینکه غدیر فراموش شد که سر امام حسین (ع) بالای نیزه رفت، گفت :در روز عید غدیر پیامبر (ص) خطبه‌ای را خواندند و امیرالمومنین(ع) را به عنوان جانشین خود معرفی کردند بنابراین حضرت علی (ع) مختص شیعه نیست، بلکه یک شخصیت کاملاً جهانی است و مسیحیان و ادیان مختلف از ایشان الگوبرداری می‌کنند.

مختاری با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی نسیمی از غدیر است، گفت: این نسیم جوان‌هایی را به اوج رسانده است و دفاع مقدس ما هم نسیمی از غدیر است.

وی خاطرنشان کرد: مسئله غدیر، مسئله سبک زندگی اسلامی است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید می‌کنند که سبک زندگی اسلامی به معنای رفاقت و آشنایی کامل با معارف الهی، قرآن کریم و سبک زندگی اهل بیت(ع) و سبک زندگی شهدایی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار