به مناسبت عید غدیرخم و در راستای رزمایش امید آفرینی؛

کلنگ پارک غدیر در هشتگرد به زمین زده شد/ افتتاح بوستان البرز

کلنگ پارک غدیر به میمنت عید غدیر خم به زمین زده و بوستان البرز نیز در شهر هشتگرد افتتاح شد.
کد خبر: ۹۶۰۸۶۷۹
|
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، در آستانه عید غدیرخم آئین افتتاح یک بوستان و کلنگ‌زنی یک پارک به نام غدیر در شهر هشتگرد، با حضور سرهنگ پاسدار علیرضا علیزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ، شهردار و معاونین و شورای شهر هشتگرد و سایر مدیران و مسئولین شهری برگزار شد.

محمدرضا کاشف رئیس شورای شهر هشتگرد در حاشیه افتتاح این بوستان و کلنگ‌زنی پارک غدیر در این شهر گفت: بوستان البرز به مساحت ۶ هزار متر با طول کفپوش ۱۳۵۰ مترمربع و جدول به طول ۸۰۰ متر در شهر هشتگرد افتتاح و به بهره‌برداری رسید و به زودی ست بازی و ورزش نیز به آن افزوده خواهد شد.

وی همچنین در توضیح آئین کلنگ‌زنی پارک غدیر در شهرک کوثر گفت: شهر هشتگرد فاقد پارک و بوستان به نام غدیر بود و به میمنت عید بزرگ غدیرخم، کلنگ پارکی به این نام در شهرک کوثر به مساحت ۷ هزار متر مربع و اعتبار اولیه ۵۰ میلیارد ریال به زمین زده شد و تا دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس شورای شهر هشتگرد از راه‌اندازی پیست اسکیت در این شهر خبر داد و گفت: مراحل اولیه این پروژه نیز در حال انجام است و به زودی کلنگ یک پیست اسکیت در ضلع جنوبی پارک دانشجو شهر هشتگرد به زمین زده خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار