لزوم تامین خدمات زیربنایی پروژه های نهضت ملی مسکن

تبریز- مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در حاشیه جلسه تامین اعتبارات مورد نیاز جهت انجام خدمات زیربنایی پروژه های نهضت ملی مسکن استان گفت: تامین خدمات زیربنایی این پروژه ها باید در اولویت باشد.
کد خبر: ۹۶۰۸۷۳۸
|
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  جلسه تامین اعتبارات مالی سهم صندوق ملی مسکن برای ایجاد خدمات زیربنایی پروژه های نهضت ملی مسکن استان آذربایجان شرقی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی استان، معاون مسکن و ساختمان اداره کل، مدیران دستگاه های خدمت رسان استان و سایر کارشناسان مرتبط برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی در این جلسه گفت: تامین خدمات زیربنایی پروژه های نهضت ملی مسکن یکی از اساسی ترین مسائل پیشبرد این پروژه هاست و کلیه دستگاه های مرتبط اعم از دستگاه های خدمات رسان باید در این زمینه مشارکت فعال داشته باشند.

در این جلسه مقرر گردید هزینه های انجام شده توسط شرکت توزیع نیروی برق تبریز به اداره کل راه و شهرسازی اعلام شود تا از طریق صندوق ملی مسکن نسبت به پرداخت آن اقدام گردد و دیگر مصوبه این جلسه تامین اعتبار لازم جهت خطوط انتقال و تامین پست های توزیع برق سایت های شهرک آذران آذرشهر، سنگرداغی و سایر پروژه ها است.

تامین هزینه های انجام شده توسط شرکت آب و فاضلاب استان از محل اعتبارات صندوق ملی مسکن و برآورد هزینه تامین آب و فاضلاب پروژه های آتی نیز از دیگر مسائل مطرح شده در این جلسه بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار