خبرهای داغ:
فرمانده سپاه لارستان:

مردم را به حضور در انتخابات، امیدوار کنیم

فرمانده سپاه لارستان گفت: ما حتما باید به گونه‌ای عمل کنیم که مردم امیدوار شوند و با امید پای صندوق‌های رای و در انتخابات حاضر شوند.
کد خبر: ۹۶۰۸۷۵۵
|
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار عیسی افسری یکشنبه در جلسه شورای اداری لارستان که در سالن شهید نوبخت برگزار شد اظهار داشت: باید با کسی که بخواهد مردم را نا امید کند و بگوید رای دادن فایده ای ندارد، مقابله شود.

 وی ادامه داد: رئیس جمهور آینده ایران باید برنامه هفتم را اجرا کند و برای بخش هایی از آن برنامه داشته باشد و بنابراین باید یک مدیر قدرتمند باشد.

افسری تصریح کرد: انتخاب فرد اصلح با معیارهای معرفی شده توسط رهبری یعنی ملاک های انقلاب، مهم است؛ اما قبل از آن مشارکت بالاست که اهمیت ویژه ای دارد و حتما مشت کشور را در مجامع بین المللی پر می کند.

وی تصریح کرد: مجموعه سپاه لارستان در انتخابات های مختلف هیچ وقت له یا علیه کسی رفتار نکرده و به صورت مصداقی وارد نشده است و همیشه به وظایف خودمان در انتخابات که تامین امنیت آن است، عمل کردیم.

 فرمانده سپاه لارستان گفت : ما که امروز پای سفره نظام نشستیم باید برای مشارکت حداکثری تلاش کنیم و همه ما که صاحب میز و تریبون هستیم باید جلوی سمپاشی ها و سیاه نمایی ها را بگیریم تا شاهد یک مشارکت حداکثری در انتخابات باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار