رئیس ستاد انتخابات کرمان اعلام کرد؛ 

حضور ۶۰ هزار عامل اجرایی انتخابات در استان کرمان

رئیس ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان کرمان گفت: ۶۰ هزار عامل اجرایی در سراسر استان کار برگزاری انتخابات را به عهده دارند
کد خبر: ۹۶۰۸۷۵۹
|
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، ، رحمان جلالی در جلسه شورای اداری استان عنوان کرد: ما مجری انتخابات و حافظ رای مردم هستیم و هیچ کوتاهی در این زمینه نخواهیم داشت؛ همه شش نامزد مورد تایید شورا نگهبان برای ما محترم هستند و وظیفه برگزاری انتخابات سالم را برای همه آنها داریم. 
وی افزود: هیچ مدیری حق ندارد که امکانات دولتی را به نفع کاندیدای خاصی وارد کند. تمام امکانات اعم از بیلبوردها و سالن‌های ادارات نیز با قرعه‌کشی در اختیار نامزدهای انتخاباتی برای تبلیغات قرار گرفته است. 
جلالی به کمیته پيشگيری از جرائم انتخاباتی و رصد دستگاه‌های نظارتی بر فعالیت‌های تبلیغاتی اشاره داشت و گفت: کار انتخاباتی نیروهای دولتی در خارج از ساعت اداری و بدون بهره‌برداری از هرگونه امکانات دولتی ممکن خواهد بود، اما عوامل اجرایی انتخابات به هیچ‌وجه حق شرکت در ستادها و کارهای تبلیغاتی را ندارند. 
رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: ۶۰ هزار عامل اجرایی، برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در سراسر استان به عهده دارند و برای همه آنها دوره توجیهی و آموزشی برگزار شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار