خبرهای داغ:
سرهنگ مختاری معین:

توجه ویژه به گفتمان انقلاب از شاخص‌های رئیس جمهور شایسته است

همدان-مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان گفت: توجه ویژه به گفتمان شهدا و امام(ره) و رهبری و گفتمان انقلاب از جمله شاخص‌های یک رئیس جمهور شایسته است.
کد خبر: ۹۶۰۸۷۶۶
|
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۸
توجه ویژه به گفتمان انقلاب از شاخص‌های رئیس جمهور شایسته است

سرهنگ علی مختاری معین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: هشتم تیر ماه یک رخداد مهم سیاسی در کشور است.

وی با بیان اینکه انتخابات در تمام دنیا و کشورها وجود دارد، افزود: شکل و مدل انتخابات در کشور ما با کشورهای دیگر فرق دارد، پایه و اساس انتخابات در کشور ما مردم سالاری دینی دموکراسی است.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان افزود: انقلاب اسلامی ایران چون بر اساس معیارهای الهی و قرآنی و ولایی شکل گرفته بنابراین حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات به ویژه انتخابات ریاست جمهوری یک پایگاه مشروعیتی قوی را برای نظام جمهوری اسلامی ایران رقم خواهد.

وی گفت :قوه مجریه نیاز به کسی دارد که سابقه درخشان و کارنامه انقلابی قوی و ولایتمدار باشد.

مختاری در ادامه به شاخص‌ترین ویژگی‌های یک رئیس جمهور شایسته اشاره کرد و گفت: توجه به نصرت الهی، داشتن روحیه جهادی و انقلابی، توجه به قشر ضعیف جامعه و توجه ویژه به گفتمان شهدا و امام(ره) و رهبری و گفتمان انقلاب از جمله این شاخص‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر ویژگی‌های رئیس جمهور شایسته می‌توان به تلاش شبانه روزی، ساده زیستی، حضور در بین اقشار مختلف جامعه به خصوص قشر ضعیف، خادم و خدمتگزار مردم و ولایتمداری و اینکه مسئولیت را یک امانت الهی بداند و عدم اعتماد به دشمنان اشاره کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار